اگرچه آب و هوای گرم ممکن است شما را مجبور کند که موهای خود را به حالت کش درآورید، اما به احتمال زیاد هنوز هم می خواهید موهایتان را کوتاه کنید که بتوانید برای فعالیت های زیاد برای تابستان پیش رو راحت باشید. و شما تنها نیستید، زیرا جنیفر لوپز به تازگی یک مدل موی تازه برای تابستان با چتری های بیرکین کامل و لایه های گرگ مانند متلاطم کرده است.

در 17 ژوئن، جی لو تعدادی سلفی را به اشتراک گذاشت که در آن “انجام” مدل جدید موی خود را با شرح خنده دار “بنگ بنگ” به نمایش گذاشت. او با یک تاپ آستین بلند سفید آماده تابستانی با راه راه‌های زرد کرمی به‌علاوه یک گلم فوق‌العاده که شامل رژگونه هلویی، برق لب طبیعی و خط چشم که جلوه‌ای جالب داشت عکس هایی از خو منتشر کرد.

موهای او قطعاً نقطه کانونی عکس‌ها بود، زیرا پس از سال‌ها پوشیدن موهای بلند و باز شده از وسط، این ستاره پر طرفدار، چتری‌های بیرکین کامل را به ترکیب استایل خود اضافه کرد. آرایشگر او، لورنزو مارتین، ابتدا با یک برش گرگ، بافتی را در سراسر تارهایش ایجاد کرد، که نیاز به لایه‌های متزلزل و قاب‌بندی صورت دارد. مارتین لایه‌های آبشاری را در سراسر رشته‌ها اضافه کرد تا بدنه و ابعادی شبیه شگ ایجاد کند و در عین حال طول موهای جی لو را حفظ کند. سپس چتری‌های کاملاً صاف ایجاد کرد که دقیقاً از زیر ابروهای او شروع می‌شود و تا استخوان گونه‌های او می‌رسد و آنها را با بقیه موهایش ترکیب می‌کند.

ترکیب چتری‌های بلند بیرکین و مدل برش گرگی برای غلبه بر گرمای تابستان با لایه‌هایی که وزن محرک گرما را در سراسر تارهای مو کاهش می‌دهند، عالی است. بعلاوه، وقتی در اتاقی با تهویه مطبوع نمی‌نشینید، چتری‌های بلند بیرکین را می‌توان در روزهای گرم به راحتی تحمل کرد.

«برش گرگ ترکیبی از شگ و کفال نرم است که برداشتی جدید از ظاهر ستاره‌های راک مانند راد استوارت، پتی اسمیت، کیس و جوآن جت ایجاد می‌کند.»

اگر فکر می‌کنید این برش خیلی جالب به نظر می‌رسد (و خیلی دور از استایل شخصی شما نیست)، می‌توانید رد پای J.Lo را دنبال کنید و با چتری‌های رمانتیک بیرکین ظاهر خود را ملایم‌تر کنید. و مدل دادن به این برش نسبتاً آسان است.  می‌توانید موهایتان را با هوا خشک کنید و آن را به صورت فرهای فنری یا موج‌های ساحلی بپوشانید یا به سرعت با غلطک‌های داغ ظاهری صاف و براق ایجاد کنید.