بروکلین و پلتز بکهام یکی از طرفداران بزرگ جزیره عشق هستند! بروکلین این جوان 24 ساله در یک مصاحبه جدید اعتراف کرد که او و همسرش نیکولا پلتز بکهام، پس از وسواس زیاد در شوی واقعی دوستیابی، نتوانستند در ماه عسل خود در جنوب فرانسه در ژوئیه 2022، تماشای جزیره عشق را متوقف کنند.

بروکلین به تایمز گفت: «به یاد دارم که ما در آن زمان مشغول تماشای Love Island بودیم و واقعاً به آن علاقه داشتیم. بنابراین هر بار که برای شام بیرون می‌ رفتیم، با عجله به هتل برمی‌ گشتیم و در حین تماشای آن، بستنی می‌ گرفتیم تا بخوریم.»

بروکلین و نیکولای 28 ساله را به عنوان “همراه مورد علاقه من در سفر” توصیف کرد و گفت که آنها “همیشه یک سریال در حال حرکت دارند” در حالی که او نمایش های دیگری را که دوست دارند در سفر با هم تماشا کنند، فاش کرد.

او ادامه داد: “من هر جا که می روم  لپ تاپ خودم را با خودم می برم زیرا من و نیکولا عاشق تماشای برنامه های تلویزیونی هستیم.” «اگر در هتل اقامت کنیم، سرویس اتاق دریافت می‌ کنیم و سفارش من مرغ و چیپس با آب یخ است. نیکولا به دنبال میوه و بستنی می‌ رود.

بروکلین در بازتاب ماه عسل خود با همسرش افزود: “از آنجایی که در چنین مکان زیبایی با چنین فردی باشکوه بودم، احساس می کردم فوق العاده خوش شانس هستم و مهم نیست که کجا با نیکولا هستم، ما همیشه بهترین لحظات را با هم می گذرانیم.”

بروکلین و نیکولا در آوریل 2022 ازدواج کردند. این زوج در املاک خانواده پلتز در پالم بیچ، فلوریدا، در یک مراسم سنتی با حضور دوستان و خانواده از جمله والدین بروکلین، ستاره بازنشسته فوتبال دیوید بکهام و همسر ویکتوریا ازدواج کردند.

این زوج در ماه جولای برای گذراندن تعطیلات به جنوب فرانسه بازگشتند. این زوج در آن زمان در حال غرق شدن در خورشید در قایق تفریحی در نزدیکی سنت تروپه و در کانون مشهور کلاب 55 ساحل به تصویر کشیده شدند.

بروکلین بکهام در آخرین مصاحبه‌ اش به تایمز گفت: «یکی از اولین خاطرات من از تعطیلات در دوران کودکی این بود که با خانواده‌ ام برای دیدن پدر خوانده‌ هایم جان و فرنیش در خانه آنها به فرانسه رفتم. «روز های زیادی وجود دارد که در کنار استخر یا ساحل استراحت کنیم، سپس همه با هم برمی گردیم تا هر شب شام بخوریم.

بروکلین در این مصاحبه افزود که امسال با یک سفر دیگر به عنوان هدیه تولد همسرش در ماه مارس شگفت زده شد.

او گفت: «نیکولا من را با سفر به مکان مورد علاقه‌ ام در جهان غافلگیر کرد: دره ناپا در کالیفرنیا. ما در هتلی شگفت‌ انگیز که در کوه‌ ها پنهان شده بود، اقامت کردیم. من نمی توانم صبر کنم تا به آنجا برگردم.”