سلنا گومز با خواهر کوچکش یک شب سرگرم کننده در شهر داشت! گومز جمعه شب تعدادی عکس را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن او و خواهرش گریس تیفی ژست های دوست داشتنی می گیرند و یک بوسه را به اشتراک می گذارند.

گومز در عکس ها یک تاپ مشکی پوشیده بود و در کنار گریس 10 ساله نشسته بود که پیراهنی صورتی به تن داشت که نگاهی به شخصیت کارتونی توئیتی برد را نشان می داد.

گومز این پست را شرح داده است: «شب خوش خواهری»

گریس لبخندی زد و سرش را نزدیک سلنا گرفت، در حالی که گومز در حال تقلید از خوردن یک لقمه غذا در کنار او بود. آنها در عکس دوم با ظروف خود ژست گرفتند و در آخرین عکس ست در حالی که ظروف خود را در دست داشتند روی میز بوسه ای به اشتراک گذاشتند.

گومز زمانی که مادرش مندی تیفی به همراه همسرش برایان تیفی در ژوئن 2013 در کالیفرنیا از گریس استقبال کرد، تبدیل به یک خواهر بزرگ شد. بین خواهرها 20 سال اختلاف سنی وجود دارد.

گومز اغلب خواهرش را به رویداد های هنری می آورد مانند گلدن گلوب 2023 و پیوند نزدیک آنها را در اینستاگرام جشن می گیرد.

در ژوئیه 2023، زمانی که گریس موهایش را بنفش رنگ کرد تا گومز را با انتشار فیلم «اکنون صحبت کن» تیلور سوئیفت (نسخه تیلور) را جشن بگیرد، این خواننده و بازیگر پستی خنده دار در اینستاگرام درباره مشکلات داشتن دوستان معروف به اشتراک گذاشت.

در این ویدئو گومز از گریس پرسید که چرا موهایش را بنفش رنگ کرده است. هنگامی که آن دو نفر پاسخ دادند: “اکنون صحبت کن”، گومز سپس از او پرسید که آیا برای یکی از آلبوم های منتشر شده خواهر بزرگش موهایش را رنگ می کند یا خیر. گریس و سلنا در حالی با هم می خندیدند، پاسخ داد: “مطمئناً این کار را خواهم کرد.”

گومز در توضیح این ویدیوی شیرین نوشت: “وقتی دوستانت از تو باحال تر هستند.”