عشق به بنفش کجاست؟ چه موهای های اسطوخودوس باشد، چه سایه هایی که به زیبایی چشم های قهوه ای را نشان می دهند، یا گزینه ای غیرمنتظره برای بالیاژ، در تکرار رنگ سلطنتی اشتباه نکنید.

آخرین روند انتخابی مانیکور های چرخشی بنفش، که هنر ناخن لحظه ای و رنگ های زیبا را گرد هم می آورد. آماده‌ اید خودتان آن را امتحان کنید؟ برای 8 مورد از ایده های شکی و جالب ناخن های چرخشی بنفش، تا انتهای مطلب همراه بمانید.

ایده های جذاب و شیک را تا انتها مرور کنید

1. بنفش مینیمالیستی

به دنبال یک لحظه بنفش هستید که بیشتر در جنبه مینیمالیستی باشد؟ به دنبال یک پایه صورتی خنثی باشید و دو سایه بنفش را انتخاب کنید و از آنها برای کشیدن چرخش در گوشه پایین و گوشه بالای هر ناخن استفاده کنید.

2. چرخش پاستلی

سایه‌ های پاستلی همیشه شیک خواهند بود این رنگ‌ های روشن‌ تر در کنار هم  زیبا به نظر می رسد. برای کپی کردن این مانیکور، با یک کت پایه شروع کنید. سپس، لاک های بنفش، سفید و آبی را بگیرید و روی هر ناخن به صورت چرخشی نقاشی کنید.

3. ویولت

با یک مانیکور بنفش ویولت که پایه مات سفید و شیک چیزی است که واقعاً این ست را متمایز می‌ کند.

4. ارغوانی

با ترکیب و تطبیق رنگ‌ های بنفش نمی‌ توانید اشتباه کنید، اگر به مهارت های خود در زمینه طراحی ناخن اطمینان ندارید، پیشنهاد می کنیم برای تقلید از این ظاهر به یک متخصص مراجعه کنید.

5. مارپیچ فرانسوی

این ست ساده و شیک به مانیکور کلاسیک فرانسوی رنگ و بوی بازی می بخشد. پس از ایجاد یک مانیکور سنتی فرانسوی با رنگ بنفش و دو رنگ لاک دیگر وارد شوید. آنها را با حرکات چرخشی در کنار یکدیگر رنگ آمیزی کنید و از نوک سفید و حتی پایه عبور کنید.

6. سووش بنفش

اگر به سمت اشکال و طرح های انتزاعی کشیده شده اید، این مانیکور بنفش برای شما مناسب است. بنفش، صورتی، نارنجی، آبی و کرم را انتخاب کنید، سپس دست به کار شوید و پایه ها و چرخش های خود را به طور متناوب تغییر دهید.

7. بنفش کارتونی

این مانیکور بنفش کارتونی به بهترین شکل پاپ آرت می دهد. اگر به ظاهر این ناخن‌ ها علاقه دارید، تنها چیزی که نیاز دارید یک کت پایه صورتی خنثی است. سپس، برای قسمت سرگرم کننده، بین بنفش و دو سایه دیگر انتخابی خود را به صورت چرخشی تغییر دهید.

8. شیب اسکویگل

شما می توانید این مانی گرادیان را تنها در چند مرحله ساده به دست آورید. پس از پوشاندن ناخن‌ هایتان با رنگ پایه که یادآور ناخن‌ های طبیعی‌ تان است، روی خط های افقی در پنج سایه بنفش بکشید، از تیره‌ ترین به روشن‌ ترین تغییر دهید تا شیب ایجاد کنید.