تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
کد خبر : 2289

8 نکته برای انتخاب عطر زنانه متناسب با سلیقه شما

8 نکته برای انتخاب عطر زنانه متناسب با سلیقه شما

آیا عطر دوست دارید؟ اگر چنین است، ممکن است از تغییرات زیادی که با گذشت زمان توسط عطر ایجاد می شود، آگاه باشید. علاوه بر این، عطر چیزی است که از نظر انتخاب رایحه به ترجیحات و سلیقه شخصی بستگی دارد. پیش از این، اغلب تصور می شد که عطرهای گلی برجسته ترین انتخاب برای

آیا عطر دوست دارید؟ اگر چنین است، ممکن است از تغییرات زیادی که با گذشت زمان توسط عطر ایجاد می شود، آگاه باشید. علاوه بر این، عطر چیزی است که از نظر انتخاب رایحه به ترجیحات و سلیقه شخصی بستگی دارد. پیش از این، اغلب تصور می شد که عطرهای گلی برجسته ترین انتخاب برای زنان است. گل رز یا بوهای معطر مشابه همه جا یافت می شود. با این حال، اگر به یک فروشگاه عطر مراجعه کنید، از انواع بسیاری از عطرهای تولید شده برای خانم ها آگاه خواهید شد.بنابراین در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در انتخاب بهترین عطر برای خود کمک می کند.

انتخاب عطری که ما را منعکس می کند کار آسانی نیست: باید نحوه تولید آن و رمز و رازهای زیر هر رایحه را درک کرد. هنگام انتخاب رایحه، نکته کلیدی این است که احساسات را رها کنیم و عطری را انتخاب کنیم که ما را درگیر کند و خاطرات خوش و رویدادهای منحصر به فرد را تداعی کند. برای این منظور تصمیم درست را غریزه ما تعیین می کند.

در واقع، مهارت استفاده از عطر فردی است. دوست داشتن یک بوی خاص روی شخص دیگری، لذت بردن از آن بر روی شما، و لذت بردن از آن زمانی که آن  در مغازه اسپری می کنید، نشان نمی دهد که عطر دوست شما برای شما ایده آل است. عطر شما برای بینی دیگران خوشایند خواهد بود، یا اینکه رایحه را به خانه آورده و اسپری می کنید.

آیا دسته بندی عطر زنانه وجود دارد؟

بیایید با چهار دسته اصلی که اکثر رایحه های زنانه را تشکیل می دهند آشنا شویم. انتخاب کنید کدام عطر را می خواهید و ترجیح می دهید از کدام رایحه خودداری کنید. شما بدون شک متوجه تمایز یک بوی خاص در هنگام خرید عطر شده اید. آنها با دسته ای که عطر مونتاژ شده به آن تعلق دارد، مرتبط هستند.

 عطرهای گل : دسته گلی از گل های تازه تولید شده را در نظر بگیرید. گل های رز، اسطوخودوس، میخک، بنفشه، شکوفه پرتقال و گل های دیگر . بوی گل رایج ترین رایحه ای است که در عطرهای زنانه یافت می شود. آنها بسیار خوشبو هستند و به راحتی قابل شناسایی هستند.

عطرهای میوه ای و مرکباتی : مرکباتی مانند لیمو، پرتقال، گریپ فروت، لیموترش و غیره. سیب، زردآلو، هلو و غیره. آنها تمیز، سبک و انرژی زا هستند. (یعنی سیب سبز مرکبات با ترکیبی از لیموترش و سدرات آغاز می شود، مرکبات مدیترانه ای با نت های گلی خوش طعم.)

عطر تند یا کهربا : وانیل، ادویه جات ترشی جات و رزین کندر. دارای نت های عنبر و مشک است. (یعنی عنبر وانیل با ته رنگ گلابی و شیرین بیان شروع می شود.)

عطرهای چیپر : رایحه ترنج، لبدانوم، خزه بلوط و نعناع هندی. خزه ای و خاکی است. (یعنی ساختار عطر ترکیبی از نعناع هندی، گل رز، ترنج و اوکموس است.)

چگونه عطر مناسب خود را انتخاب کنیم؟

1. بودجه بندی کنید

آیا می دانید قیمت لوکس ترین عطر دنیا چقدر است؟ما افرادی با حقوق متوسط هستیم که هرگز نمی خواهیم چنین کالاهای گران قیمتی را بدست آوریم. بنابراین، همیشه بودجه خود را از قبل آماده کنید، پایین ترین و حداکثر قیمت عطر را انتخاب کنید و آن را آشکارا به فروشنده اعلام کنید. هیچ اشتباهی در آن مورد وجود ندارد.

2. خودتان را درک کنید

طعم و ترجیحات شما رایحه عالی را برای شما تعیین می کند. باید حواستون به دوست داشتن ها و دوست نداشتن هاتون باشه. لیستی از عطرها و برندهایی که دوست دارید تهیه کنید تا بتوانید در مورد آنها در فروشگاه پرس و جو کنید.

3. پیشنهادات دوستان خود را در نظر بگیرید

صرفاً به این دلیل که یکی از دوستانتان ادکلن را توصیه کرده است، پول خرج نکنید. در عوض، طعم‌ها و عطرهای متعدد و بررسی‌های اینترنتی در دسترس را بررسی کنید. این عطر فقط باید به عنوان یک راهنما استفاده شود. عطر را فقط بر اساس نظرات نخرید.

4. قبل از خرید، آن را امتحان کنید

چه مقدار اطلاعات می توانید از بوی عطر به دست آورید؟ بسیاری از عطرها می توانند بوی خود را در طول زمان تغییر دهند. بنابراین، قبل از خرید یک عطر، آن را روی خودتان تست کنید. اگر هنوز مطمئن نیستید، به فروشگاه عطر بروید و از یک متخصص بپرسید.

5. با شخصیت شما مطابقت دارد

برخی افراد در رفتار خود بسیار آرام هستند. بنابراین، رایحه ای را انتخاب کنید که ملایم باشد و در انظار عمومی مورد توجه قرار نگیرد. برخی از زنان از شاد بودن لذت می برند، بنابراین عطری را انتخاب کنید که با نگرش شما مطابقت داشته باشد. متأسفانه، تعداد کمی از زنان بیشتر به عطر مردانه علاقه دارند. هیچ مشکلی با اعتیاد به عطر مردانه وجود ندارد. عطرهای یکسان را می توان در مجموعه های زنانه نیز یافت.

6. نوع پوست را در نظر بگیرید

امیدوارم بدانید کجا باید عطر را اسپری کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. از آنجایی که عطرها مجموعه ای از لایه های زیادی هستند، رایحه ای را انتخاب کنید که ماندگاری بیشتری داشته باشد.

7. از طعم مرکبات، میوه ای و تازه لذت ببرید

همه می خواهند رایحه منحصر به فردی را داشته باشند و این کار را انجام می دهند. شما باید بدانید که چگونه عطر مناسب را انتخاب کنید. دختران از عطرهای مرکباتی، میوه ای و رایحه تازه لذت می برند که ممکن است در ادارات، دانشگاه ها، مهمانی ها یا هنگام شرکت در مراسم عروسی استفاده شود. همچنین می توانید یک رایحه شرقی یا تند با وانیل و کشمش انتخاب کنید.

8. زمان مهم است

هنگام انتخاب یک عطر، زمانی از روز را که می خواهید از آن استفاده کنید، در نظر بگیرید. بوهای مختلفی برای دوره های مختلف روز ایجاد می شود. انتخاب کنید که در طول روز استفاده شود، یا در شب صرفاً برای لذت بردن. عطرهای سبک اغلب در طول روز استفاده می شوند، در حالی که عطرهای قوی تر در شب استفاده می شوند.

برچسب ها :

ناموجود