دور دیگری از بازی‌ های مرگبار در راه است زیرا نتفلیکس اخیراً بازگشت سریال بازی مرکب را برای فصل دوم اعلام کرده است خبری که از آنجایی که با بیش از 111 میلیون بیننده تبدیل به “بزرگترین سریال عرضه شده تا کنون” نتفلیکس شد، جای تعجب نداشت.

علیرغم خروج مرگبار بسیاری از شخصیت های مورد علاقه طرفداران در فصل 1 بازی مرکب، سازنده و کارگردان هوانگ دونگ هیوک، علاوه بر اشاره به طرح داستان، پیش از این به این موضوع اشاره کرده است که چه بازیکنانی برمی گردند.

هوانگ در بیانیه ای به نتفلیکس گفت: “سال گذشته 12 سال طول کشید تا فصل اول بازی مرکب متولد شود. اما 12 روز طول کشید تا بازی مرکب به محبوب ترین سریال نتفلیکس تبدیل شود.”

او افزود: “به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه کننده بازی مرکب، فریاد بزرگی برای طرفداران در سراسر جهان است. از شما برای تماشای و دوست داشتن نمایش ما متشکرم.”

همه چیز تا کنون در مورد بازی مرکب

قبل از تایید فصل 2 بازی مرکب، هوانگ قبلاً گفته بود که این سریال می‌ توانست پس از یک فصل به پایان برسد.”

او در اکتبر 2021 به هالیوود ریپورتر گفت: “داستان های دیگری در این سریال وجود دارد که به آنها پرداخته نشده است. به عنوان مثال، داستان افسر پلیس.” پس از ایجاد فصل 2، می‌ خواهم آن خط داستانی را بررسی کنم بین آن دو برادر چه می‌ گذرد؟ و سپس می‌ توانم به داستان آن استخدام‌ کننده با لباسی که بازی را با گی‌هون بازی می‌ کند، بپردازم. او کارت را در قسمت اول را دریافت کرد.”

کارگردان اضافه کرد: «و البته، می‌توانیم داستان گی‌هون را که به عقب برمی‌گرداند، ادامه دهیم و بیشتر در مورد نحوه انجام حساب‌های او با افرادی که بازی‌ها را طراحی می‌کنند، بررسی کنیم.»

در ژوئن 2023، نتفلیکس تایید کرد که لی جونگ جائه، لی بیونگ هون، وی ها جون و گونگ یو همگی برای فصل 2 باز خواهند گشت.

چه کسی به بازیگران فصل دوم بازی مرکب می پیوندد؟

بازیگران Yim Si-wan، Kang Ha-neul، Park Sung-hoon و Yang Dong-guen برای فصل جدید به بازیگران خواهند پیوست.

فصل 2 بازی مرکب چه زمانی ساخته می شود؟

هوانگ طی گفتگو با Variety در سپتامبر 2022 تایید کرد که فیلمبرداری فصل دوم در سال 2023 آغاز خواهد شد.

فصل دوم بازی بازی مرکب چه زمانی پخش می شود؟

اگرچه تاریخ دقیق انتشار هنوز تایید نشده است، هوانگ قبلاً به Variety اشاره کرده بود که انتظار می رود فصل جدید در سال 2024 منتشر شود.

آیا فصل سوم بازی مرکب وجود خواهد داشت؟

در حالی که بازی مرکب برای فصل 2 تمدید شده است، هوانگ سازنده و کارگردان نیز در دسامبر 2021 به کره تایمز گفت که در حال گفتگو با نتفلیکس درباره فصل سوم نیز بوده است.

او در آن زمان گفت: من در حال مذاکره با نتفلیکس برای فصل دوم و همچنین فصل سوم هستم. به زودی به نتیجه خواهیم رسید.»