جایزه نامزد خوب سال به بنی بلانکو رسید! نامزد سلنا گومز و همکار قدیمی موسیقی او در مصاحبه ای جدید فاش کرد که او برای گومز مقداری ناهار آورده در حالی که سلنا فیلمبرداری Only Murders in the Building را برای فصل چهارم آن از سر گرفته است.

بلانکو گفت : او عاشق سوپ است. بنابراین، او دیروز در حال فیلمبرداری یک برنامه بود و من کمی سوپ درست کردم و آن را برای او آوردم.

بنی در حال بحث در مورد کتاب آشپزی جدیدش در طول بخش، Open Wide: A Cookbook for Friends، بود، و توضیح داد که از ساختن چه چیز دیگری برای سلنا لذت می برد.

او خاطرنشان کرد: «او نیز یک طرفدار بزرگ استیک است. او همیشه استیک می‌ خواهد، و همیشه این سیب‌ زمینی‌ های سرخ‌ شده کوچک را می‌ خواهد.»

وقتی از بنی پرسیده شد که آیا او و سلنا در یک برنامه با هم همکاری خواهند کرد یا خیر، بنی پاسخ داد: «شاید روزی. ما همیشه با هم آشپزی می کنیم، این فقط برای نمایش او نیست. او یک آشپز باور نکردنی است ما خیلی لذت می بریم. تنها کاری که می کنیم این است که می خوریم.»

سلنا و بنی اواخر سال گذشته با عاشقانه خود در معرض دید عموم قرار گرفتند، اما آلوم کانال دیزنی فاش کرد که آنها قبلاً شش ماه در آن زمان با هم قرار داشتند. این اولین رابطه طولانی مدت او پس از جدایی با دوست پسر سابق جاستین بیبر در سال 2018 است.

در ماه فوریه، سلنا جزئیات رابطه خود و بنی را در طی مصاحبه ای با زین لو از Apple Music مخفی نگه داشت. با این حال، پس از اینکه زین در مورد زندگی دوستی اش پرسید، او به طور خلاصه به آن پرداخت.

سلنا خاطر نشان کرد: «بدون پرداختن به جزئیات زیاد، فکر می‌ کنم دیدار با کسی که به شما احترام می‌ گذارد بسیار مهم است. “و من فکر می کنم واقعاً خوب است که به کسی تکیه کنم که دنیایی را که من در آن زندگی می کنم درک می کند. اما در کل باید بگویم که این امن ترین چیزی است که من احساس می کنم و واقعاً دوست داشتنی بود و من فقط در آن رشد کردم بنابر این عالی است.