تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
کد خبر : 11966

گلم صورتی داغ ریحانا بهترین ظاهر برای روز ولنتاین است

گلم صورتی داغ ریحانا بهترین ظاهر برای روز ولنتاین است

وقتی صحبت از استایل و ظاهر زیبایی ریحانا می شود، او یکی از آفتاب پرست های واقعی مد است. هیچ سلبریتی دیگری نمی تواند به طور یکپارچه بین استایل خیابانی، مد لباس همیشگی و شیک دخترانه جذاب جا به جا شود. در حالی که به همان اندازه خوب به نظر می رسد. کاری که ریحانا

وقتی صحبت از استایل و ظاهر زیبایی ریحانا می شود، او یکی از آفتاب پرست های واقعی مد است. هیچ سلبریتی دیگری نمی تواند به طور یکپارچه بین استایل خیابانی، مد لباس همیشگی و شیک دخترانه جذاب جا به جا شود. در حالی که به همان اندازه خوب به نظر می رسد. کاری که ریحانا به تازگی در یک کمپین روز ولنتاین انجام داد و لباس خود را با گلم های جسورانه هماهنگ کرد.

در 12 ژانویه، برند لباس آیکون سه عکس مجزا از این ستاره در حالی که ست های کاملا صورتی و فوق رمانتیک جدید خود را به نمایش می گذارد، منتشر کرد. با این حال، طرح‌ های جسورانه را سخت می‌ کرد، اما این آرایش او بود که در مرکز توجه بود.

در هر سه عکس، ریحانا همان گلم جلوه گر را پوشیده بود، همه در یک سایه صورتی تند و لب های صورتی روشن او. تمام توجه را از بقیه آرایش او دور کرده بود، ظاهری دو رنگ صورتی زرق و برق دار بود که لب هایش را پر می کرد. قسمت بیرونی لب‌ هایش با رنگ صورتی ماژانتای عمیق‌ تر که ته‌ رنگ قرمزی داشت، پوشانده شده بود. تیره‌ تر از این دو سایه، یک قاب ایجاد می‌ کرد و در عین حال به کمان کوپید او شکل می‌ داد تا رنگ صورتی تند و روشن روی بقیه لب‌ هایش بدرخشد.

آرایشگر ریحانا، پریسیلا اونو، رنگ دقیق رژ لبی که برای ستاره استفاده کرده است را فاش کرد: رژ لب مایع صورتی لیمو. او این سایه را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

بقیه آرایش ریحانا به همان اندازه زیبا بود اما صورتی کمتر. پوست ریحانا پایه ای درخشان برای درخشش بقیه ظاهر او ایجاد کرد. اونو زیر چشم هایش را با کانسیلر روشن کرد و کمرنگ ترین رژگونه های صورتی را روی گونه هایش زد. سپس چشمان ریحانا با آستر تیره روی خط آبی بالایی او پوشانده شد و به سایه صورتی درخشان روی پلک ها و گوشه های داخلی او بُعد زیبایی بخشید.

همه اینها زیر موهایی که به شدت هایلایت شده بودند نشستند. در سرتاسر موهای قهوه‌ ای تیره‌ اش، که در قسمت کناری ضخیم حالت داده شده بود، لایه‌ هایی از هایلایت‌ های بلوند عسلی دیده می‌ شد.

سپس، مانیکور صورتی او ظاهر را به پایان رساند. کاملاً به معنای واقعی کلمه دقیقاً همان رنگ صورتی در مرکز لب‌ های او بود، ناخن‌ های ریحانا همگی با همان شکل کوتاه و مربعی مطابقت داشتند. البته، از آنجایی که ریحانا است، چند حلقه سنگ های قیمتی درشت مانیکور را بیشتر کرده است. سپس، او برای هر آنچه در 14 فوریه در سر داشت آماده بود.

برچسب ها :

ناموجود