تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۲۵
کد خبر : 5349

آیا کورتنی کارداشیان از برنامه واقعیت‌نمای خانوادگی کنار می‌رود؟

آیا کورتنی کارداشیان از برنامه واقعیت‌نمای خانوادگی کنار می‌رود؟

کورتنی کارداشیان، 44 ساله، درام خانوادگی را به پایان رساند. مسن ترین کارداشیان که اخیراً فاش کرد باردار است، ظاهراً به غیر از نمایش واقعی خانوادگی، کارداشیان ها، روی تجارت خود تمرکز کرده است. کارداشیان ها در حال حاضر در فصل 3 سریال Hulu خود هستند که شاهد دعوای کورتنی و کیم کارداشیان 42 ساله

کورتنی کارداشیان، 44 ساله، درام خانوادگی را به پایان رساند. مسن ترین کارداشیان که اخیراً فاش کرد باردار است، ظاهراً به غیر از نمایش واقعی خانوادگی، کارداشیان ها، روی تجارت خود تمرکز کرده است.

کارداشیان ها در حال حاضر در فصل 3 سریال Hulu خود هستند که شاهد دعوای کورتنی و کیم کارداشیان 42 ساله است. کورتنی کیم را متهم کرد که از عروسی خود با تراویس بارکر به عنوان یک “فرصت کاری” با دولچه و گابانا استفاده کرده است.

در حالی که طرفداران در حال پیگیری دعوای خانوادگی هستند که در ماه می رخ داد،بنیانگذار پوش، چیزهای مهم تری برای تمرکز دارد و «نمی‌خواهد در هیچ درام خانوادگی شرکت کند».

کورتنی کارداشیان به تجارت و برند خود بسیار افتخار می کند. او برای کسب درآمد به خانواده یا خواهرانش نیازی ندارد. او از انجام کارهای خودش بسیار لذت می برد. و ترجیح می دهد روی برند خود تمرکز کند تا اینکه برای نمایش فیلمبرداری کند.

کورتنی، که در انتظار بچه دار شدن است، همیشه در مورد این واقعیت شوی محتاط بوده است. او پس از فصل هجدهم Keeping Up With the Kardashians گفته است: «احساس می‌کردم که کامل نشده‌ام، و این برای من تبدیل به محیطی سمی شد که همچنان آن را به همان اندازه که بود در زندگی‌ام اشغال کند.»

به گفته پاپ سوگار، کیم و کلوی کارداشیان در یک حضور مشترک در دیزنی آپفرانتز در شهر نیویورک در 16 مه فاش کردند که کارداشیان ها امسال برای 20 قسمت دیگر تمدید شده است، که نشان می دهد بینندگان می توانند منتظر فصل چهارم و پنجم باشند.

دوربین‌ها ممکن است در حال چرخش باشند. با باردار شدن کورتنی، بانی بد با کندال جنر، کودک کلوئه و تریستان تامپسون و مجرد بودن کیم، داستان‌های زیادی برای آن‌ها وجود دارد. فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم کورتنی چقدر می‌خواهد در نمایش خانوادگی شرکت کند.

برچسب ها :

ناموجود