تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
کد خبر : 5357

از کندال جنر و بانی بد انکار رابطه از طرفداران اصرار

از کندال جنر و بانی بد انکار رابطه از طرفداران اصرار

کندال جنر و بانی بد دوباره در یک حضور عمومی اخیر با هم دیده شدند. اگرچه این دو نفر هنوز تایید نکرده اند که با هم هستند، اما به نظر می رسد با رفت و آمدهای مداوم آنها تأیید شود که آنها چیزی بیش از یک دوست هستند. اخیرا، و اگر چه بسیاری ادعا می

کندال جنر و بانی بد دوباره در یک حضور عمومی اخیر با هم دیده شدند. اگرچه این دو نفر هنوز تایید نکرده اند که با هم هستند، اما به نظر می رسد با رفت و آمدهای مداوم آنها تأیید شود که آنها چیزی بیش از یک دوست هستند.

اخیرا، و اگر چه بسیاری ادعا می کنند که این فقط یک استراتژی دیگر برای به دست آوردن فالوور است، برخی دیگر ادعا می کنند که اگر عشقی بین این دو نفر وجود نداشته باشد، آنها دوباره با هم در ملاء عام ظاهر نمی شدند.

این مدل آمریکایی و خواننده پورتوریکویی توسط طرفداران فیلمبرداری شدند. این زوج را در حال قدم زدن در خیابان ها بودند.

موارد متعددی وجود دارد که این دو نفر به مکان های عمومی دیده شده اند، حتی چند روزی را با هم در حال معاشرت گذرانده اند. از جمله این نمونه ها در یک کنسرت، در یک بازی فینال NBA، هنگام شام یا بعد از Met Gala 2023 است.

حتی رسانه‌های اجتماعی ویدیوهایی را ارائه می‌دهند که در آن خرگوش بد کندال جنر را در آغوش می‌گیرد و در حالی که به فرانک اوشن گوش می‌دهند با هم تاب می‌خورند، ولی باز هم بانی بد و کندال در حال انکار هستند.

برچسب ها :

ناموجود