تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
کد خبر : 11127

کندال جنر عکس های پاپاراتزی را به تبلیغات مد روز تبدیل می کند

کندال جنر عکس های پاپاراتزی را به تبلیغات مد روز تبدیل می کند

کندال جنر برای جدیدترین کمپین خود به خیابان ها می آید. این سوپر مدل، آخرین ستاره کمپین پیش از بهار 2024 بوتگا ونتا است. این کمپین دارای عکس‌ هایی از جنر است که در زمان واقعی توسط Backgrid عکاسی شده شده است. لحظات واقعی ثبت‌ شده در کمپین ثابت می‌ کند که جنر مانند ما

کندال جنر برای جدیدترین کمپین خود به خیابان ها می آید. این سوپر مدل، آخرین ستاره کمپین پیش از بهار 2024 بوتگا ونتا است. این کمپین دارای عکس‌ هایی از جنر است که در زمان واقعی توسط Backgrid عکاسی شده شده است.

لحظات واقعی ثبت‌ شده در کمپین ثابت می‌ کند که جنر مانند ما کارهایش را انجام می‌ دهد. مانند زمانی که او در غرب هالیوود سوشی می‌خورد (با یک کت 12000 دلاری شرلینگ) یا توقف برای بنزین زدن برای ماشین خود (در ترکیب کت و دامن 4300 دلاری).

برای افزودن به ماهیت صریح این کمپین، در یکی از عکس‌ ها، جنر در حال پیاده‌ روی با سگش پیرو با یک کت 4600 دلاری، چکمه‌ های 690 دلاری دیده می‌شود.

این کمپین با عنوان “READYMADE” توسط ماتیو بلزی، مدیر خلاق راکی ​​و بوتگا ونتا ایده‌ پردازی شد. هدف همکاران خلاق برجسته کردن رابطه بین افراد مشهور و عکاسان بود.

راکی در یک پست اینستاگرامی که اولین کمپین را آغاز کرد، نوشت: «حتی به خاطر حقوق و استفاده از عکس‌ ها و شلوغی روزنامه‌ ها، همیشه به نظر می‌ رسد که بین افراد مشهور و عکاسانی که آنان را دنبال می‌ کنند، ارتباط قطعی وجود دارد.

این خواننده رپ ادامه داد: «در حالی که برخی از افراد مشهور پاپاراتزی را خودی خطاب می کنند، افراد مشهور دیگر ممکن است با عکاسان درگیر شوند. در حالی که تعداد بسیار کمی، مانند من، بدشان نمی آید، البته تا زمانی که زوایای خوب را منتشر کنند.»

“بنابراین این کمتر به عنوان یک کمپین عمل می کند و بیشتر به عنوان یک ترفند خلاقانه عکاسان با استعداد در سبک تبلوید برای شما آورده شده است.”

این کمپین نوآورانه مهر تایید افراد مشهور مختلف را در نظرات دریافت کرد و جاستین بیبر اظهار داشت: «همین است.”

برچسب ها :

ناموجود