تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۹
کد خبر : 6515

کندال جنر و بانی بد باز هم در قرار عاشقانه دیده شدند

کندال جنر و بانی بد باز هم در قرار عاشقانه دیده شدند

کندال جنر و بانی بد در حال خنده هستند. سوپر مدل 27 ساله و نوازنده 29 ساله پس از شرکت در برنامه کمدین دیو چاپل در وست هالیوود، کالیفرنیا، سه شنبه شب با هم و در کنار هم دیده شدند. در این عکس‌ ها، این جفت در حال خروج از سالن نمایش کمدی با جنر

کندال جنر و بانی بد در حال خنده هستند. سوپر مدل 27 ساله و نوازنده 29 ساله پس از شرکت در برنامه کمدین دیو چاپل در وست هالیوود، کالیفرنیا، سه شنبه شب با هم و در کنار هم دیده شدند.

در این عکس‌ ها، این جفت در حال خروج از سالن نمایش کمدی با جنر خندان که یک تاپ مشکی شفاف پوشیده بود، به تصویر کشیده شدند.

در همین حال، خواننده رپ پورتوریکویی زیر یک کت چرمی قهوه‌ ای تیره، یک تیشرت مشکی پوشیده بود. او همچنین یک عینک آفتابی مشکی بالای سرش زده بود.

شب قرار این زوج پس از آن است که آنها هفته گذشته یک شب دیگر با هم در لس آنجلس داشتند. آن‌ ها با ست کردن لباس های کاملاً مشکی، برای شام در پارک سوشی در غرب هالیوود بیرون آمده بودند.

جنر یک لباس میدی بند دار مشکی پوشیده بود که با یک کیف سرشانه مشکی اکسسوری کرده بود، در حالی که Bad Bunny یک ژاکت مشکی، شلوار جین و کلاه پشتی به تن داشت.

این دو اولین بار در اواخر فوریه شایعات عاشقانه را برانگیختند، زمانی که پس از قرار ملاقات احتمالی با جاستین بیبر و همسرش هیلی بیبر، از همان غذاخوری لس آنجلس خارج شدند.

اگر چه هیچ‌ کدام رابطه‌ شان را تایید نکرده‌اند یا به صورت رسمی وارد اینستاگرام نشده‌ اند که این کار را انجام دهند، این جفت بارها در کنار هم دیده شده‌ اند، در حالی که جنر نیز در ماه آوریل در سریال Coachella حمایت خود را از دخترش نشان می‌دهد، تصویر شده است. ماه گذشته آنها نیز برای تعطیلات عاشقانه به آیداهو رفتند. در تصویر آنها قطعا عاشق و بسیار جدی به نظر می رسند.

برچسب ها :

ناموجود