تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷
کد خبر : 12242

چتری‌ های جدید زندیا جذاب‌ ترین مدل موی او تاکنون است

چتری‌ های جدید زندیا جذاب‌ ترین مدل موی او تاکنون است

به نظر می رسد هر بار که زندیا ظاهری شیک نشان می دهد، آن را با یک تغییر موی جدید جفت می کند. تنها در مت گالا، این ظاهر ها شامل موهای بلوند با لباس سیندرلای درخشان و باب زنجبیلی بود. در فرش‌ های قرمز، او همه چیز را پوشیده است، از ظاهری خیس گرفته

به نظر می رسد هر بار که زندیا ظاهری شیک نشان می دهد، آن را با یک تغییر موی جدید جفت می کند. تنها در مت گالا، این ظاهر ها شامل موهای بلوند با لباس سیندرلای درخشان و باب زنجبیلی بود. در فرش‌ های قرمز، او همه چیز را پوشیده است، از ظاهری خیس گرفته تا قیطان‌ها و بافته‌ ها و فرهای حجیم. با این حال، حتی با وجود آن همه زیبایی های چشمگیر، او همچنان توانست با جدید ترین ظاهر خود همه را به بهترین شکل ممکن شوکه کند.

در 22 ژانویه، این سوپر استار برای شرکت در شوی شیاپارلی که آغازگر هفته مد پاریس بود، به پاریس رفت. بدیهی است که ستاره ای مانند خودش به این برنامه آمد تا در ردیف اول در کنار جنیفر لوپز بنشیند. البته، او همچنین از سر تا پا در جدید ترین مجموعه این طراح وارد شد، در حالی که چتری های جدید و جذابی را که برای این مناسبت امتحان کرده بود به نمایش گذاشت.

زندیا که توسط استایلیست فوق ستاره خود، لاو روچ ظاهرش طراحی شده بود، از پله ها راه رفت و در یک استایل کاملا مشکی که از پارچه های متضاد ساخته شده بود، عکس گرفت. نیمه بالایی لباس پشتی که تا زمین می رسید، از رنگ مشکی مات چسبان بود که از یقه اسکی کوتاه تا کمر او ادامه داشت. سپس، در قسمت کمر، به یک دامن ساتن شیک و چسبان تبدیل شد که تا پاشنه های او ادامه داشت.

برای همراهی با ظاهری کاملا مشکی، زندیا تصمیم گرفت که موی های او بهترین باشد. با این حال، این نگاه تیز و ساختاری بود و کاملاً با سیلوئت بسیار ساخته شده روی بدن او بازی می کرد.

به رنگ مشکی تند، چتری های کوتاه و صاف او به طور یکنواخت در وسط پیشانی اش قرار گرفته بود. چتری های کوتاه ظاهر را بیشتر از آنچه که اگر تا ابرو های او کشیده می شد، نشان می داد. او برای اینکه ظاهر را چشمگیرتر کند، بیشتر موهایش را پشت شانه هایش جمع کرد، به جز دو تار که روی صورتش قاب شده بود. نتیجه اثری شبیه به کوتاه کردن چتر دریایی بود، حتی اگر بقیه موهای او یک فقط یک طول بود.

زندیا علاوه بر پوستی درخشان و کمی رژگونه، حال و هوای تند و کاملا مشکی را به چشمانش آورد. هر دو خط آب بالایی و پایینی او با رنگدانه سیاه تیره پوشیده شده بودند که گرد و غبار کمی روی پلک های او ریخته شده بود. لب های با خط تیره و ابرو های حجاری شده ظاهر را تکمیل کردند.

برچسب ها :

ناموجود