پس از طوفانی که سال گذشته محاکمه رسانه ای امبر هرد با جانی دپ بود، امبر هرد، هنرپیشه، سکوت خود را در تلاش برای ادامه حرفه خود و چهره عمومی خود شکست، با توجه به اینکه پس از دعوا، او به عنوان “آدم بد” در ازدواج با ستاره دزدان دریایی کارائیب شناخته شد.

امبر هرد از این فرصت برای حضور مجدد استفاده کرد و در حال حاضر فیلم جدیدش “در آتش” را تبلیغ می کرد. داستان فیلم در سال 1988 اتفاق می‌افتد، جایی که او نقش یک روانپزشک آمریکایی را بازی می‌کند که مصمم است پرونده پسری از کلمبیا را که توسط مردم یک جامعه متهم به شیطان است، حل کند.

هرد گفت: «من کنترل بیشتر چیزهایی که از دهانم بیرون می آید را در دست دارم. او افزود: آنچه من کنترل نمی‌کنم این است که چگونه غرور من در این پروژه و هر چیزی که در این فیلم گذاشته‌ایم می‌تواند با کلیپ‌هایی از موارد دیگر احاطه شود.

او همچنین درباره اینکه پس از افشاگری‌هایی که در دادگاه با دپ آشکار شد، چقدر برایش سخت بوده است که با انتقاداتی که علیه او وارد می‌شود مقابله کند: «این چیزی است که باید یاد می‌گرفتم، اینکه من داستان‌هایی را کنترل نمی‌کنم. دیگران در اطراف من ایجاد می کنند.

در حال حاضر، من فقط نمی خواهم این همه سنگ به سمت من پرتاب شود. پس بیایید فیل را از اتاق بیرون بیاوریم و اجازه دهید آن را بگویم. من یک بازیگر هستم. من اینجا هستم تا از یک فیلم حمایت کنم. و این چیزی نیست که می توان به خاطر آن از من شکایت کرد.

او همچنین از دستاوردهای خود در بازیگری صحبت کرد و اطمینان داد که “دهه‌ها در این صنعت” است که به او اجازه می‌دهد احترام را به خاطر خود بودن به دست آورد.

او افزود: این به اندازه کافی مهم است. آنچه من از سر گذرانده ام به هیچ وجه باعث پیشرفت حرفه ای من نمی شود. و مطمئناً کار من را متوقف نمی کند. پس بیایید در مورد این فیلم صحبت کنیم.

امبر هرد اکانت اینستاگرام خود را دوباره احیا کرده است

او همچنین پس از تقریبا 200 روز سکوت، دو پست در شبکه های اجتماعی خود منتشر کرد تا از تبلیغ این فیلم و حضورش در جشنواره فیلم ایتالیا صحبت کند:

هرد در پست کوتاهی در اینستاگرام نوشت: “چه استقبالی… از همه طرفداران و دنبال کنندگانم متشکرم. من بسیار متاثر شدم.” .

این اولین تصویری است که او از دسامبر 2022 در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. در تصویر دوم، هرد در یک کنفرانس مطبوعاتی با لبخند ظاهر می شود، جایی که او همچنین درباره فیلم و آینده حرفه ای خود صحبت کرد.