تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
کد خبر : 12303

ویکتوریا بکهام عاشقانه دیوید بکهام را رهایی بخش خود می داند

ویکتوریا بکهام عاشقانه دیوید بکهام را رهایی بخش خود می داند

ویکتوریا بکهام تجربه مثبت خود از فیلمبرداری مجموعه مستند نتفلیکس بکهام را که سال گذشته منتشر شد به اشتراک می گذارد. او در مصاحبه ای جدید با فایننشال تایمز گفت که دیوید “کاملاً رهایی بخش” است زیرا او در مورد حضور با همسرش دیوید بکهام در این سریال صحبت می کند، که شاهد آن بود

ویکتوریا بکهام تجربه مثبت خود از فیلمبرداری مجموعه مستند نتفلیکس بکهام را که سال گذشته منتشر شد به اشتراک می گذارد. او در مصاحبه ای جدید با فایننشال تایمز گفت که دیوید “کاملاً رهایی بخش” است زیرا او در مورد حضور با همسرش دیوید بکهام در این سریال صحبت می کند، که شاهد آن بود که این زوج به صراحت درباره رابطه و زندگی خانوادگی خود صحبت کردند.

ویکتوریا به فایننشال تایمز گفت: «این کاملاً رهایی بخش بود. «خیلی حواسم بود که وقتی فیلمبرداری را انجام می‌ دادم، خود را کنترل می‌ کردم. اما این موضوع بسیار در مورد دیوید بود، و بنابراین من این رویکرد را در پیش گرفتم که “من خیلی راحت به اینجا خواهم رفت.”

ویکتوریا ادامه داد: “مردم می آیند و می گویند: “ما مستند را دوست داریم.” “اجازه دهید به شما بگویم … آنها از نزدیک شدن می ترسیدند.”

مستند بکهام در اکتبر 2023 در نتفلیکس منتشر شد. این مجموعه چهار قسمتی داستان بیوگرافی دیوید بکهام را دنبال می‌ کند و جزئیات حرفه و رابطه ستاره سابق فوتبال با ویکتوریا را به همراه چالش‌ هایی که به‌ عنوان یک زوج با آن روبرو بوده‌ اند را شرح می‌ دهد.

مدت کوتاهی پس از پخش سریال های مستند، دیوید در پارتی معرفی عطر های دیوید بکهام در شهر نیویورک، در 11 اکتبر در مورد آن صحبت کرد.

او در آن زمان به مهمانان گفت: «این آسان نبود و در دو سال و نیم گذشته یک ترن هوایی احساسی بود، اما من فکر می‌ کنم ما چیزی تولید کرده‌ ایم که تیم من می‌ تواند به آن افتخار کند.»

ویکتوریا در جای دیگری در مصاحبه جمعه خود با فایننشال تایمز گفت که “هیچ وقت از تماشای فوتبال لذت نمی برد”، اما از آن زمان پس از حضور در بازی های اینتر میامی اف سی برای حمایت از همسرش که مالک مشترک این تیم است، عشق جدیدی به این ورزش پیدا کرده است.

او به فایننشال تایمز گفت : و بنابر این اینکه بخشی از آن سفر بوده‌ ام و به دستاورد های او نگاه می‌ کنم… بسیار شگفت‌ انگیز است. او در واقع باعث می شود همه چیز اتفاق بیفتد.”

برچسب ها :

ناموجود