تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
کد خبر : 4076

زندیا مدل جدید ناخن های خود را رونمایی کرد + عکس

زندیا مدل جدید ناخن های خود را رونمایی کرد + عکس

زندایا به تازگی فاش کرد که لباسی که قصد داشت در یک رویداد اخیر بپوشد، به طور کامل از طریق پست گم شده است . اما، البته، این بازیگر فوق ستاره همچنان با یک کت و شلوار شب پرستاره و یک مانیکور حمام شیر خامه ای باورنکردنی به نظر می رسید. در 8 ژوئن، Zendaya

زندایا به تازگی فاش کرد که لباسی که قصد داشت در یک رویداد اخیر بپوشد، به طور کامل از طریق پست گم شده است . اما، البته، این بازیگر فوق ستاره همچنان با یک کت و شلوار شب پرستاره و یک مانیکور حمام شیر خامه ای باورنکردنی به نظر می رسید.

در 8 ژوئن، Zendaya در مراسم افتتاحیه هتل Bulgari Roma در رم شرکت کرد و از سر تا پا درخشید. زندایا تصویری از لباس خود را در استوری های اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوشت: «واقعیت جالب: لباس من برای رویداد بولگاری امشب در حین حمل و نقل گم شد، بنابراین ما این کت و شلوار را یک ساعت قبل از رویداد دریافت کردیم.

وقتی شک دارید، یک کت و شلوار والنتینو.” او لاو روچ استایلیست قدیمی خود را تگ کرد که ستاره را در کت و شلوار دو تکه مشکی و درخشان والنتینو که شبیه آسمان پرستاره شب بود، پوشاند. او این ظاهر را با یک تاپ ماهیگیری توری نگینی، پاشنه های نوک تیز مشکی و البته جواهرات بولگاری فراوان از جمله ساعت سرپنتی الماسی، گوشواره های قطره ای الماس و حلقه های الماس ست کرد.

ناخن‌های او تضاد روشنی را به ظاهر تمام مشکی اضافه می‌کردند و او مانیکوری را با طول متوسط با شکل مربعی نرم استفاده کرد. ناخن‌های او سبک اصلی «حمام شیر» بودند، زیرا سایه‌ای کرمی در جایی بین سفید و صورتی کم‌رنگ داشتند. هنرمند ناخن Lisa Kon در یک پست اینستاگرامی فاش کرد که از کت پایه لاستیکی برهنه لاک ناخن در سایه صورتی روشن برای این ظاهر استفاده کرده است.

ناخن‌های حمام با شیر امسال مورد توجه قرار گرفته‌اند، و اکثر مانیکورهای شیری رنگ‌های بسیار شفافی را ارائه می‌کنند که برای یک مانیکور طبیعی به‌نظر می‌آیند «ناخن من اما بهتر است» اما خطر رشد ناخن یا عیوب زیر لاک را نیز دارند. . ما پیش‌بینی می‌کنیم که لاک‌های پاستلی مات در تابستان امسال رایج خواهد بود. اما اگر به دنبال چیزی هستید که هنوز کمی شفاف است، ناخن‌های شیری Zendaya یک وسیله خوشحال کننده عالی است. آنها آنقدر مات نیستند که کنتراست زیادی به پوست شما اضافه کنند، اما به اندازه کافی شفاف نیستند که ناخن های واقعی شما را زیر آن نشان دهند.

برچسب ها :

ناموجود