تغییر فصل اغلب زمانی است که ما به رنگ موهای خود فکر می کنیم. چیزی در مورد آب و هوای گرمتر معمولاً نشان می دهد که زمان خوبی برای تغییر سبک است، اما این تنها گزینه در مورد تجدید رنگ نیست و در بهار و تابستان امسال موارد زیادی وجود دارد. برای اثبات آن، از دو رنگ موی مشهور را نام میبریم  تا بزرگترین ترندهای رنگ مو برای بهار و تابستان امسال را بهتر بشناسید. در این فصل ما طیف رنگ موهایی را مشاهده می‌کنیم. که شامل انواع موهای بلوند خاکستری گرفته تا مسی عمیق تا خاکستری های طبیعی است. که هرکدام حال و هوای خاص خود را دارند.

برترین ترندهای موی بلوند و مسی

بلوند کم رنگ

بلوند شدن همیشه یک ترند بزرگ بهاری است و امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. بلوند 2023 بسیار رنگ پریده است، اما نه به اندازه پلاتین خالص که رنگ سرد است. «روشن شدن همیشه جهتی است که در بهار می بینیم، اما بلوندهای شامپاینی تا بلوندهای پلاتینی یخی در حال حاضر دیده می شوند.

شکلاتی و کارملی


روند بزرگ با تنوع رنگ های شکلاتی و کاراملی برای افزودن کمی عمق، به روشی بسیار طبیعی و در عین حال قابل توجه است. اگر می‌خواهید آنچه را که برای هوای گرم‌تر انتظار می‌رود کنار بگذارید، این رنگ گزینه خوبی است.

برنز زیبا

موهای مسی به جایی در حال فراگیر شدن هستند، به خصوص با توجه به اینکه مگان فاکس و کریسی تیگن هر دو قرمز شده اند. در این فصل بلوندهای توت‌فرنگی و قرمزهای مسی برنزی بسیار مهم و بزرگ هستند. این رنگ، چه مسی طلایی یا بلوند توت‌فرنگی ملایم‌تر و روشن‌تربسیار چشم نواز است.

بلوندهای خاکستری

اگر مو بورها واقعاً لذت بیشتری می‌برند، پس بلوندهای خاکستری دو برابر لذت می‌برند. مو بورها بیشتر با آهنگ‌های خاکستری بازی می‌کنند و این یک مثال عالی برای این است. بلوندهایی با تضاد ریشه ای و انتهای روشن تر جذاب هستند. این کار بدون دردسر است و حال و هوای جالب دخترانه ای را ایجاد می کند! برای ظاهری مشابه، از هایلایت های با رنگ سرد و خاکستری، با ریشه سایه بخواهید تا ظاهری زیبا داشته باشید.

سبزه گران قیمت

بلینگ خود را آماده کنید، زیرا این رنگ غنی همچنان قوی است. دورام می‌گوید: «شکلات‌های مجلل و عمیق تا راسو، سبزه‌های گران‌قیمت هستند. “این رنگ برای شخص مناسب بسیار دراماتیک و پر زرق و برق است. مرموز و در عین حال بسیار پر زرق و برق است.» افراد مشهور از طرفداران پر و پا قرص این روند مجلل هستند، بنابراین به دنبال اینپوی گران قیمت سبزه به دنبال کندال جنر، بلا حدید، زندایا، هایلی بیبر و دمی مور باشید.

مس عمیق

این یک رنگ با نگهداری بسیار بالا است، اما وای خیره کننده است! این سایه زمانی که فوق‌العاده براق است بهترین ظاهر را دارد،این رنگ برای راهی سریع برای افزایش ضریب درخشش و اضافه کردن یک رنگ برای ابعاد بیشتر توصیه می‌کند. این درخشش که تنها در دو دقیقه حالت موهای شما را افزایش می‌دهد. شما می توانید منتظر درخشش فوری، رنگ ظریف و موهایی زیبا باشید.