تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر : 8838

مگان فاکس و کلی در محله محبوب افراد مشهور دیده شدند

مگان فاکس و کلی در محله محبوب افراد مشهور دیده شدند

مگان فاکس و  کلی از یک وعده غذایی آرام در اواسط هفته در لس آنجلس لذت بردند. این زوج در حال لذت بردن از یک شام صمیمی با هم در روز سه‌ شنبه در رستوران کوی، محله محبوب افراد مشهور واقع در لس‌آنجلس غرب هالیوود دیده شدند. آنها با یکدیگر بسیار صمیمی بودند و به

مگان فاکس و  کلی از یک وعده غذایی آرام در اواسط هفته در لس آنجلس لذت بردند. این زوج در حال لذت بردن از یک شام صمیمی با هم در روز سه‌ شنبه در رستوران کوی، محله محبوب افراد مشهور واقع در لس‌آنجلس غرب هالیوود دیده شدند.

آنها با یکدیگر بسیار صمیمی بودند و به نظر می رسید از یک شب خنک لذت می برند. رستوران کوی همچنین مکان هایی در نیویورک و لاس وگاس دارد. در این غذا خوری غذاهای ژاپنی درجه یک مانند کارپاچیو ماهی قزل آلا و سوشی رول های خاص سرو می شود.

اوایل این ماه، فاکس، که معمولاً موهایش سبزه است، در حالی که با کلی در حال ترک سوهو هاوس در شهر نیویورک بودند، برای اولین بار با لباس های کوتاه و موهای قرمز آتشین ظاهر شد.

فاکس و کلی، از ژانویه 2022 نامزد کرده اند. فاکس در فوریه 2023 به احتمال جدایی اشاره کرد، اما در ماه مه، گفت که آنها در حال کار بر روی “بهبود روابط خود” هستند.

آنها برای اولین بار در مارس 2020 هنگام فیلمبرداری نیمه شب در سوئیچ گراس در پورتوریکو با هم آشنا شدند. متأسفانه، به دلیل همه‌گیری COVID-19، مدت کوتاهی پس از اعلام این پروژه، به طور موقت تعطیل شد.

در حالی که فیلم در وقفه بود، این دو بازیگر به هم نزدیک‌ تر شدند و فاکس در موزیک ویدیوی تک‌ آهنگ کلی با نام «Bloody Valentine» در ماه مه 2020 ظاهر شد.

عکس‌ های این دو با هم به زودی پخش شد، که باعث شد، برایان آستین گرین، همسر مگان فاکس، تایید کند که سال قبل پس از 10 سال زندگی مشترک، از مگان فاکس جدا شده است.

فاکس با گرین همسر سابقش سه پسر مشترک دارد. جورنی ریور 7 ساله، بودی رانسوم 9 ساله و نوح شانون 10 ساله. در همین حال کلی یک دختر 14 ساله به نام کیسی دارد که با اما کانن همسر سابق شریک است.

برچسب ها :

ناموجود