اگر می‌ خواهید با مانیکور خود ظاهری زیبا داشته باشید، البته گزینه‌ های کلاسیک زیادی وجود دارد. شما همیشه می‌توانید از یک ست فرانسوی سنتی یا یک ست پیچیده قرمز رنگ استفاده کنید. اما آیا ممکن است چیزی کمی رسمی تر برای (پوشیدن) پیشنهاد کنیم؟

ناخن های تاکسیدو نام خود را از کت و شلواری با جزئیات ساتن گرفته اند که اغلب برای مناسبت های خاص می پوشند. این ظاهر با سیاه و سفید کلاسیک در طرح‌ های هندسی ترکیب می‌ شود، از سرگرمی‌ های نقطه‌ ای گرفته تا مجموعه‌ هایی که به سادگی این لباس را تداعی می‌ کنند. برای یادگیری همه چیزهایی که باید در مورد این ترند بدانید، با ما همراه باشید.

ناخن های تاکسیدو چیست؟

ناخن‌ های تاکسیدو دارای طرح‌ های گرافیکی و هندسی در سیاه و سفید یکدست هستند. در اینجا هیچ گل، هاله یا کرومی وجود ندارد. هر ترکیبی از فضای سیاه، سفید و فضای شفاف یا نگاتیو کار می کند (مثلاً یک پایه شفاف با جزئیات هندسی سیاه و سفید یا یک پایه سیاه با نوک فرانسوی سفید). چیزی که آن را به یک مانیکور تاکسیدو تبدیل می کند، ترکیب رنگ ها و هندسه طرح ها است.

این روند که توسط مانیکور های ساخته شده توسط تام باچیک برای جنیفر لوپز و کامیلا کابلو مشخص شده است. از لباس رسمی سنتی الهام گرفته شده و ظاهری جاودانه، ظریف و پیچیده را برای پوشنده ایجاد می کند. ترکیب رنگ سیاه و سفید نه تنها منعکس کننده یک تاکسیدو است بلکه کنتراست قابل توجهی ایجاد می کند که از نظر بصری جذاب است.

چگونه ناخن های تاکسیدو داشته باشیم؟

چند راه برای پیوستن به این ترند وجود دارد، از جمله «تضاد در ناخن فرانسوی سیاه و سفید که در آن نیمی از ناخن سیاه و نیم دیگر سفید است. اشکال هندسی سیاه و سفید برای همپوشانی با یکدیگر، و میکرو ناخن های فرانسوی را با رنگ مشکی در نوک و سفید در انتهای ناخن برای کنتراست معکوس کنید.

برای تکمیل ظاهر تاکسیدو، ناخن کار شما می تواند جزئیاتی مانند پاپیون، دکمه‌ ها، یقه‌ های برگردان یا نوار را با نقاشی دستی یا اضافه کردن تمبر یا برچسب به ناخن‌ ها اضافه کنند. برای افزایش بیشتر ظرافت، می توان از روکش مات برای پوششی مخملی و بدون بازتاب استفاده کرد.