تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۱۵
کد خبر : 7955

موهای فر کیکه پالمر برای یک شب دخترانه الهام بخش است

موهای فر کیکه پالمر برای یک شب دخترانه الهام بخش است

کیکه پالمر هرگز وقتی نوبت به مدل مو می رسد نا امید نمی شود. و پیچ و تاب فرانسوی رز او اوج ظرافت بود. با این حال، آخرین ظاهر او مطمئناً پر پشت ترین و حجیم ترین موهای او است. در 31 آگوست، پالمر تصویر و ویدیویی را منتشر کرد که در آن موهای فر

کیکه پالمر هرگز وقتی نوبت به مدل مو می رسد نا امید نمی شود. و پیچ و تاب فرانسوی رز او اوج ظرافت بود. با این حال، آخرین ظاهر او مطمئناً پر پشت ترین و حجیم ترین موهای او است.

در 31 آگوست، پالمر تصویر و ویدیویی را منتشر کرد که در آن موهای فر زیبای خود را با الهام از دهه 80 به همراه یک لباس قرمز روشن و گیلاسی که انرژی جدی آماده برای دیسکو می‌ داد، نشان داد.

موهایش در قسمتی صاف کناری باز شده بود و برخی از تارهای سیاه و سفیدش تا حدی یکی از چشمانش را پوشانده بود. هر اینچ از موهایش به همان حالت باز اما فر شده بود. او در این ویدئو می‌ گوید: «او در حال راه رفتن، نفس‌ کشیدن، زندگی کردن، خدمت کردن است» و ما باید موافقت کنیم. ما می‌ توانیم موهایش را ببینیم و در عمل بدرخشد، همانطور که او دست‌ هایش را بین موهایش می‌ برد و فرهایش با هر قدم بالا می‌ رفتند.

البته، او نمی توانست اینقدر روی موها کار کند و آن را روی صورت، ناخن ها و لباسش پایین نیاورد.

برای گلم، او پوست خود و سایه روشن تری به زیر چشم هایش اضافه کرد که باعث شد آرایش چشم او یک چشم دودی خاموش با خط چشم بلند بالدار، مژه های بلند و خط مشکی روی خطوط آبی او بیشتر شود. او گلم را با لب های تیره و براق به پایان رساند.

ناخن‌ های او نیز هدف بودند (اما آیا ما از مانیکور صورتی چرخشی، ناخن‌ های لاته و ناخن‌ های ژله‌ ای گیلاسی او شگفت زده شده‌ایم؟). بلند، مربعی شکل و فرانسوی، هر کدام یک تخت ناخن براق و شفاف با نوک صورتی تند داشتند که روی لباس تمام قرمز او ظاهر می شد.

لباس مورد بحث یک لباس بند لاتکس مایل به قرمز آلبالویی بود که تا بالای زانوی او بریده بود. پالمر این لباس را با گوشواره های حلقه ای قرمز بزرگ، کفش های پاشنه بلند قرمز بند باز و یک حلقه براق در هر دست ست کرد.

او در کنار دوست صمیمی خود، ویکتوریا مونه با استعداد فوق العاده که آهنگ هایی برای آریانا گرانده، کلویی ایکس هال، سلنا گومز و غیره نوشته است، عکس می گرفت. مونه تاپ چرمی مشکی و قهوه‌ ای، دامن ماکسی مشکی کمر کوتاه، گوشواره‌ های حلقه‌ ای نقره‌ ای، ناخن‌ های آمبره براق و موهای قهوه‌ ای و بلوندش در تصویر دیده می شود.

برچسب ها :

ناموجود