تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۱۷
کد خبر : 4811

6 ایده طراحی ناخن پری دریایی شیک برای تابستان

6 ایده طراحی ناخن پری دریایی شیک برای تابستان

اگر اخیراً در اینستاگرام یا TikTok بوده‌اید، احتمالاً متوجه شده‌اید که زیبایی‌شناسی زیر دریا فیدهای شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. از قطعات مد درخشان گرفته تا سایه چشم و مانیکور، پری دریایی در حال پیشروی در تابستان امسال است. اگر می‌خواهید قبل از غواصی کامل در این روند غوطه‌ور شوید، ناخن‌های پری دریایی که

اگر اخیراً در اینستاگرام یا TikTok بوده‌اید، احتمالاً متوجه شده‌اید که زیبایی‌شناسی زیر دریا فیدهای شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. از قطعات مد درخشان گرفته تا سایه چشم و مانیکور، پری دریایی در حال پیشروی در تابستان امسال است. اگر می‌خواهید قبل از غواصی کامل در این روند غوطه‌ور شوید، ناخن‌های پری دریایی که رنگ‌های سرد و عناصر متالیک، رنگین کمانی و یا پاستلی را در خود جای داده‌اند راه خوبی هستند.

ایده برای طراحی ناخن‌های پری دریایی را ببینید

1. پالت پری دریایی

اگر رنگ‌های روشن‌تری را ترجیح می‌دهید اما می‌خواهید به پالت پری دریایی بچسبید، رنگ‌های صورتی، بنفش و آبی را در نظر بگیرید.

2. مانیکور فرانسوی به سبک پری دریایی

برای نمایی مینیمالیستی تر از ترند ناخن پری دریایی، مانیکور فرانسوی خود را با سایه زیر دریا به روز کنید.

3. ناخن صدفی آمبره

اگر نمی توانید از فکر کردن به مانی صدفی شکل بالا دست بردارید، در اینجا راه دیگری برای جذابیت ظاهر ناخن های شما وجود دارد. با مرکز مرجانی تار، این ایده ناخن پری دریایی حال و هوای هاله ای به خود می گیرد.

4. ناخن های مروارید حجاری شده

این مانیکور رنگین کمانی تمام سفید که کروم وانیلی را با انرژی زیر دریا ترکیب می کند، ایده مناسبی برای ناخن های پری دریایی برای این مناسبت است.

5. کروم مروارید

 اما این مانوی کرومی فرانسوی ما را به تجربه پادشاهی زیر دریا وادار می کند. کمی عشوه گر و کمی پری دریایی، این عدد کمانی رنگ و مرواریدی واقعا جادویی است.

6. ارغوانی مرواریدی

اگر نمی‌توانید بین مروارید و فلس تصمیم بگیرید، این ناخن‌های پری دریایی کروم اسطو خودوس وسیله‌ای شاد هستند. این طرح با سایه، تکیه بر رنگ صورتی زنده در جایی که مانیکور نور را جلب می کند، نمایان می شود.

برچسب ها :

ناموجود