تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۵
کد خبر : 6157

7 مانیکور فرانسوی شیک و جذاب که باید امتحان کنید

7 مانیکور فرانسوی شیک و جذاب که باید امتحان کنید

مانیکور فرانسوی با ظاهر های گل نگین دار، که در اشکال مختلفی وجود دارد. از بدلیجات گرفته تا مروارید تا پولک و غیره. اگر دوست دارید یک مانیکور فرانسوی کلاسیک را تغییر دهید و به دنبال آن هستید که حتی از رنگ یا طرح جدید باشد، اضافه کردن رنگ‌ بندی مانند این راه‌ حلی است

مانیکور فرانسوی با ظاهر های گل نگین دار، که در اشکال مختلفی وجود دارد. از بدلیجات گرفته تا مروارید تا پولک و غیره. اگر دوست دارید یک مانیکور فرانسوی کلاسیک را تغییر دهید و به دنبال آن هستید که حتی از رنگ یا طرح جدید باشد، اضافه کردن رنگ‌ بندی مانند این راه‌ حلی است که می‌خواهید در اسرع وقت امتحان کنید.

ایده های مانیکور فرانسوی نگین دار

1. مانیکور قلب رنگین کمان

در حالی که بسیاری از مانیکورهای فرانسوی نگین دار دارای بدلیجات یا مروارید هستند، این زیبایی با جواهرات قلبی شکل در هماهنگی رنگ ها با همه چیز ناخن ها را جالب تر می دهد.

2. فرانسوی سبز پر زرق و برق

چه به دنبال یک مدل ناخن جشن و مناسب برای یک موقعیت خاص باشید یا به سادگی رنگ سبز را دوست داشته باشید، این مانیکور فرانسوی پر زرق و برق شما را خسته نمی کند.

3. ناخن های رنگین کمانی

ناخن‌های رنگین کمانی در رسانه‌های اجتماعی مرسوم هستند، و همین امر باعث می‌شود این مانیکور فرانسوی درخشان و با رنگ سرد بسیار ضروری به نظر برسد. تعویض پایه شفاف یا خنثی خود با سایه بازتابنده، ظاهری کاملاً جدید ایجاد می کند که همه را وادار می کند دوبار این کار را انجام دهند.

4. طلایی متالیک

این مانیکور فرانسوی با نگین دار طلایی متالیک، گزینه‌ای خیره‌کننده برای علاقه‌مندان به طالع بینی، عاشقان کروم و هر کسی است که می‌خواهد ناخن‌هایشان انرژی شخصیت اصلی داشته باشد.

5. نگین دار رنگارنگ

ایده ترکیب رنگ در مانیکور خود را دوست دارید اما می خواهید جزئیات کلاسیک فرانسوی را حفظ کنید؟ به جای آن گل های نگین دار رنگارنگ را برای لحظاتی زیبا انتخاب کنید که فوراً باعث شادی می شود.

6. فرانسوی مروارید

7. پالت کلاسیک

از شکل بادام و پالت کلاسیک گرفته تا ترکیبی از سنگ های قیمتی شفاف و هولوگرافیک، چیزهای زیادی در مورد این مانوی فرانسوی میخ دار وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود