تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۵۰
کد خبر : 5681

جنیفر لوپز مانیکور فرانسوی درخشان را ترند تابستان می کند

جنیفر لوپز مانیکور فرانسوی درخشان را ترند تابستان می کند

وقتی به ناخن های چهارم جولای فکر می کنید، ذهن شما ممکن است بلافاصله یک پالت رنگ قرمز، سفید و آبی را تصور کند که با جزئیات مختلف ستاره و راه راه ترکیب شده است. با این حال، تعجب آور است که کمبود مانیکور الهام گرفته از آتش بازی وجود دارد که بتوان آن را

وقتی به ناخن های چهارم جولای فکر می کنید، ذهن شما ممکن است بلافاصله یک پالت رنگ قرمز، سفید و آبی را تصور کند که با جزئیات مختلف ستاره و راه راه ترکیب شده است. با این حال، تعجب آور است که کمبود مانیکور الهام گرفته از آتش بازی وجود دارد که بتوان آن را در لباس چهارم و بعد از آن پوشید. خوشبختانه، جنیفر لوپز از عهده این چالش برآمد و آخر هفته طولانی را با یک مانیکور درخشان جشن گرفت که مطمئناً هر موقعیتی را روشن می کند.

در 4 جولای، جی لو تعدادی از عکس ها و فیلم ها را به اشتراک گذاشت که نشان می داد چگونه چهار جولای را جشن می گیرد. او ظاهر خود را با یک گردنبند زنجیر طلا که روی آن نوشته شده بود «جنیفر» (از او کری برادشاو)، حلقه‌های طلایی ضخیم، عینک آفتابی فندی و حلقه نامزدی و بند عروسی‌اش ست کرده بود.

اما ناخن های درخشان او واقعاً توجه ها را به خود جلب می کرد. مانیکوریست قدیمی او، تام باچیک، چیزی را خلق کرد که او آن را “مانیکور فرانسوی تابستانی درخشان” می نامد، با پایه صورتی و نوک فرانسوی کروم. جی لو از ناخن‌هایی با طول متوسط ​​با نوک‌های فرانسوی کروم نقره‌ای استفاده می‌کرد که با پایه طبیعی مانیکور ترکیب می‌شد.

باچیک برای ایجاد این مانیکور از پایه صورتی مایل به طبیعی روی ناخن ها کار را شروع کرده. پس از آن، باچیک ناخن‌های جی لو را با لاک ژل گلبرگ رز رنگ کرد تا یک رنگ رز خاموش ایجاد کند و سپس پودر نقره‌ای درخشان را روی نوک ناخن‌ها زده بود.

جی لو تنها ستاره‌ای نیست که مانیکور فرانسوی خود را اخیرا پررنگ کرده است. کلو بیلی مسیر مشابهی را با مانیکور فرانسوی با گرد و غبار طلایی طی کرد، لیزو مانیکور فرانسوی کروم پلاتینیوم و مگان تی استالیون کروم دو رنگ را استفاده کرد. مانیکور فرانسوی. همانطور که از ناخن شرط می بندیم که وارد فصل پوشیدن مانیکورهای آینده نگر و پر زرق و برق شده ایم.

برای ایجاد ظاهر مانیکور مشابه جنیفر لوپز ابتدا ناخن های خود را با دو لایه لاک صورتی کمرنگ رنگ کنید و سپس یک لاک نقره ای رنگ بگیرید تا یک مانیکور آمبره ایجاد کنید. سپس لاک ناخن نقره ای را بردارید و “رنگ ها را در خطوط مستقیم روی اسفنج آرایش برس بکشید.” هنگامی که آنها را روی اسفنج آرایش می‌زنید، ممکن است رنگ‌ها کمی با هم همپوشانی داشته باشند. این به ایجاد محو شدن بدون درز کمک می‌کند.» اسفنج را روی ناخن‌ها بکشید تا به تیرگی مورد نظر خود برسید و روی آن را با یک لاک با درخشش بالا پر کنید.

برچسب ها :

ناموجود