تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
کد خبر : 8270

مانیکور شیک سوفیا ریچی برای پاییز پیش رو عالی خواهد بود

مانیکور شیک سوفیا ریچی برای پاییز پیش رو عالی خواهد بود

سوفیا ریچی گرینگ می داند که چگونه یک مهمانی برگزار کند. عروسی مجلل او (و محتوای باورنکردنی GRWM قبل از عروسی او) هفته ها مورد بحث در تیک تاک بود و جشن تولد اخیر او در حال حاضر واکنش مشابهی داشته است. در 26 آگوست، سوفیا تعدادی از تصاویر جشن تولد 25 سالگی خود را

سوفیا ریچی گرینگ می داند که چگونه یک مهمانی برگزار کند. عروسی مجلل او (و محتوای باورنکردنی GRWM قبل از عروسی او) هفته ها مورد بحث در تیک تاک بود و جشن تولد اخیر او در حال حاضر واکنش مشابهی داشته است.

در 26 آگوست، سوفیا تعدادی از تصاویر جشن تولد 25 سالگی خود را منتشر کرد. او یک لباس خنثی و سنگین را انتخاب کرد، که با یک دامن کوتاه به رنگ  مایل به سفید با یک تاپ سورمه‌ ای شروع می شد. او یک کمربند بژ می‌ پوشید که با کفش‌ های نوک تیز چرمی بژ او مطابقت داشت و با یک کیف هرمس کلی از جنس oxblood و دستبند های مختلف طلا و الماس اکسسوری کرد. لباس او با رنگ‌ های خاموش به پاییز رسیده است.

او عکس را «فصل بوردو» عنوان کرد و ناخن‌ هایش ظاهر الهام‌گرفته از شراب را به هم گره زد. ناخن های سوفیا به شکل مربع و کوتاه می نشستند و رنگ قرمز تیره ای داشتند. وقتی زیر نور خورشید است، ناخن‌ هایش قرمز روشن به نظر می‌ رسند. اما ویدیو های تولد او در تیک تاک نشان می‌ دهند که او در واقع رنگ قرمز شرابی روی ناخن‌ هایش می‌ پوشد.

به لطف ترند ناخن گیلاسی ژله، ناخن های قرمز روشن ترند شده اند، و ستاره هایی مانند زندایا و کایلی جنر هر دو در اوایل تابستان امسال روی این کار آمدند. در حالی که از نظر فنی می‌ توانید لاک قرمز روشن را در هر زمانی از سال بپوشید، یک سایه قرمز مانند سوفیا جایی بین فایرتراک و بورگوندی عمیق برای انتقال به پاییز عالی است.

و بهترین بخش در مورد مانیکور او این است که بازسازی آن بسیار ساده است. ابتدا کوتیکول های خود را به عقب فشار دهید و ناخن های خود را سوهان بزنید و صاف کنید. پس از استفاده از یک لایه پایه پرکننده، دو لایه لاک ناخن قرمز شرابی مناسب بزنید. در نهایت، همه چیز را با کت بالای براق مورد علاقه خود بپوشانید.

برچسب ها :

ناموجود