تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۵۱
کد خبر : 5089

مانیکور سلنا گومز به سبک باربی ترند تابستان می شود

مانیکور سلنا گومز به سبک باربی ترند تابستان می شود

به‌عنوان کسی که برنامه‌های نامزد امی را تولید می‌کند، یک امپراتوری زیبایی را اداره می‌کند و دائماً آهنگ‌های پرطرفدار را منتشر می‌کند، منطقی است که سلنا گومز چند ماه گذشته را با لذت بردن از زندگی در پاریس گذرانده و تقریباً آفلاین بوده است. گومز به ایالات متحده بازگشته است، و در حالی که اینستاگرام

به‌عنوان کسی که برنامه‌های نامزد امی را تولید می‌کند، یک امپراتوری زیبایی را اداره می‌کند و دائماً آهنگ‌های پرطرفدار را منتشر می‌کند، منطقی است که سلنا گومز چند ماه گذشته را با لذت بردن از زندگی در پاریس گذرانده و تقریباً آفلاین بوده است. گومز به ایالات متحده بازگشته است، و در حالی که اینستاگرام او از زمان بازگشتش کمی آرام بوده است، ما به تازگی نگاهی اجمالی به مانیکور صورتی باربی کور او داشتیم.

در 26 ژوئن، هنرمند ناخن گومز، تام باچیک، عکسی از گومز با شلوار صورتی روشن و ژاکت سرمه ای در حالی که دستش را دراز کرده بود، منتشر کرد و مانیکور صورتی عالی خود را به نمایش گذاشت. ناخن‌های او در طول متوسط قرار دارند و شکل تابوت نرمی دارند و باچیک ناخن‌های ستاره را با لاک صورتی پاستلی رنگ کرد.

او عکس را با عنوان ( باربیکور ) منتشر کرد که این احتمالاً یک عکس عالی است، اما زمان بندی بسیار خوب به نظر می رسد. با فیلم آینده گرتا گرویگ باربی، روند باربیکور که اولین بار تابستان گذشته ظاهر شد در این فصل زندگی دومی را تجربه کرد. ستارگانی مانند لیزو، مگان فاکس و هیلی بیبر همگی اجرای خود را از مانیکور الهام گرفته از باربی به اشتراک گذاشته‌اند، اما گومز نسبت به بقیه احساس متفاوتی دارد.

در حالی که بیشتر مانیکورهای باربیکور سایه های صورتی روشن را ارائه می دهند، ناخن های گومز جایی بین مانیکور شیر توت فرنگی و مانیکور صورتی واقعی باربی است. ناخن‌های او تیرگی یک مانیکور سنتی باربی با رنگ صورتی کم‌رنگ مانی شیری توت‌فرنگی را دارد. اگر می‌خواهید هنگام تماشای باربی در سینما لباس بپوشید، اما می‌خواهید به یک نسخه پاستیل‌تر و کم‌رنگ‌تر از این روند بپیوندید، صورتی عالی است.

خوشبختانه، بازسازی مانیکور گومز بسیار ساده است. ابتدا کوتیکول های خود را به سمت عقب فشار دهید و ناخن های خود را سوهان بزنید و به شکل دلخواه خود صاف کنید. رنگ‌های پاستلی می‌توانند به عیوب روی بستر ناخن بنشینند، بنابراین می‌خواهید با استفاده از یک پوشش پایه پرکننده شروع کنید. پس از آن، دو لایه از هر رنگ صورتی پاستلی کم رنگ، را بزنید و سپس یک تاپ کت با درخشندگی بالا بزنید. اگر می‌خواهید آن را تا حدی متفاوت کنید، می‌توانید نگین‌های زیبا یا برگردان ناخن به آن اضافه کنید یا یک لاک صورتی پاستلی با کمی درخشندگی انتخاب کنید.

برچسب ها :

ناموجود