بلا حدید همیشه برای تغییر مدل موهای خود نو آوری می کند و مرتباً با آرایشگران خود در فرآیند خلاقیت همکاری می کند. باب های کوتاه، چتری، دم اسبی بلند به صورت متداول تغییر می کنند، اما در حالی که استایل این مدل ممکن است طیف وسیعی را در بر بگیرد، تارهای سبزه عمیق او ثابت می مانند.

از نظر عینی، حدید ممکن است کمی با موهایش بی پروا باشد، اما واضح است که او می داند چه چیزی برای ویژگی های او مفید است (همانطور که آرایشگرانش این کار را انجام می دهند). مدل های موی او به طور مداوم خوب است.

ایده ها و مدل های مو بلا حدید که از آنها می توانید الهام بگیرید

سبک باب

این باب به لطف اضافه شدن محصولی که به آن ظاهر مرطوب ظریفی می دهد، فوق العاده مدرن به نظر می رسد. در اینجا، چتری ها فوق العاده کوتاه نگه داشته می شوند و انتهای باب درست به اطراف گوش ها برخورد می کند.

لایه ها و چتری ها

ما لایه‌های بلند بلا را در اینجا دوست داریم، که صورت او را قاب می‌کنند و با چتری‌های بلند و ابروها جفت می‌شوند. قسمت مرکزی به ظاهر کیفیت خاص و زیبایی می بخشد.

موهای صاف

ظاهر صاف و چسبناک به لطف یک روکش صاف و یک قسمت مرکزی، جذابیت جالبی را به همراه دارد. این گواه بر این است که حتی یک ظاهر ساده نیز می تواند مدرن شود، به خصوص وقتی که با چشم گربه ای سنگین جفت شود، همانطور که در بلا حدید دیده می شود.

آپدو کلاسیک

یک آپدو کلاسیک به لطف یک قسمت جانبی که در دو جهت منحرف می شود، پیچ و تاب مدرنی پیدا می کند. از یک ژل محکم برای از بین بردن هر گونه منافذ استفاده کنید و ظاهر را با یک جفت حلقه گوشواره بزرگ تکمیل کنید.

صاف و شل

سشوار کشیدن مو و صاف نگه داشتن قسمت مرکزی آن یک ظاهر آسان و روزانه است که تقریباً هر کسی که موهای بلندی دارد می تواند آن را تکرار کند. در اینجا، حجم کم است، برای یک ظاهر طبیعی.

مواج دم اسبی

این ظاهر آسان برای کسانی که موهایی با بافت طبیعی دارند، بسیار مناسب است به سادگی با کشیدن موهای خشک شده در هوا موهایتان را به حالت دم اسبی در بیاورید.