تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۷
کد خبر : 8894

مانیکور خاکستری جنیفر لوپز برای پاییز امسال جذاب است

مانیکور خاکستری جنیفر لوپز برای پاییز امسال جذاب است

جنیفر لوپز شاید یک هنرمند و نماد مد در سطح جهانی باشد، اما او همچنین یکی از پیشتازان مورد علاقه خیلی ها برای مانیکور است. جی‌ لو همیشه ناخن هایش را تا نوک انگشتانش هماهنگ می‌ کند، و نام‌ های سرگرم‌ کننده اغلب مینیمال را بر روی آن ها می‌ گذارد که با حال و

جنیفر لوپز شاید یک هنرمند و نماد مد در سطح جهانی باشد، اما او همچنین یکی از پیشتازان مورد علاقه خیلی ها برای مانیکور است. جی‌ لو همیشه ناخن هایش را تا نوک انگشتانش هماهنگ می‌ کند، و نام‌ های سرگرم‌ کننده اغلب مینیمال را بر روی آن ها می‌ گذارد که با حال و هوای او مطابقت دارند.

ممکن است کمی دیرتر از حد معمول اتفاق افتاده باشد، اما احتمالاً تا به حال تغییر به سمت هوای سرد تر را احساس کرده اید. هوا به طور مداوم در حال تغییر است، آسمان کمی خاکستری به نظر می رسد. این آب و هوای پاییزی بود که الهام بخش چیزی بود که باچیک آن را برای پاییز امسال خلق کرده است.

ناخن های شیک مورد بحث قد متوسط ​​و مربعی شکل بودند و درخششی براق و جذاب داشتند. از نظر رنگ، آنها خاکستری مایل به مایل به زرد با ته رنگ های سرد بودند که حال و هوای ترمه ای مجلل را می بخشید و در عین حال کاملاً با جواهرات و کت نقره ای او همخوانی داشت.

او ناخن‌ ها را با ژاکت فوق‌ الذکر که به رنگ قهوه‌ ای ملایم بود را با سه حلقه نقره‌ ای بزرگ جفت کرد. بزرگترین آنها طرحی به شکل گل رز و یک سنگ قیمتی است که خیلی زیبا به نظر می رسد.

برای ایجاد دلپذیر ترین ناخن‌ هایی که امسال دیده‌ ایم، باچیک شروع به آماده کردن ناخن‌ های جی لو کرد، با بریدن، سوهان کردن، صاف کردن و عقب راندن کوتیکول‌ های او کار را آغاز کرده است.

اگرچه او مشخص نکرد که آیا از کت پایه برای این مانیکور استفاده کرده است یا خیر، اگر در خانه می خواهید این مانیکور زیبا را انجام دهید، هوشمندانه است که قبل از اعمال رنگ از بیس کت مورد علاقه خود استفاده کنید. هنگامی که خشک شد، دو تا سه لایه لاک خاکستری بزنید.

برای تکمیل ظاهر، و برای استحکام ناخن‌ ها، از روغن ناخن استفاده کنید تا کاملاً برای پاییز آماده شوید.

برچسب ها :

ناموجود