تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
کد خبر : 10750

مارگو رابی استایل جدید الهام گرفته از باربی را به نمایش گذاشت

مارگو رابی استایل جدید الهام گرفته از باربی را به نمایش گذاشت

مارگو رابی در مراسم جوایز گاتهام یک ظاهر الهام‌ گرفته از باربی را به تن کرد، اما این دفعه نه به رنگ صورتی. این بازیگر 33 ساله باربی به همراه همسرش تام آکرلی 33 ساله در مراسم اهدای جوایز با ظاهری کاملا مشکی که شامل یک شنل شفاف بود، شرکت کرد. اندرو موکامال، استایلیست رابی،

مارگو رابی در مراسم جوایز گاتهام یک ظاهر الهام‌ گرفته از باربی را به تن کرد، اما این دفعه نه به رنگ صورتی. این بازیگر 33 ساله باربی به همراه همسرش تام آکرلی 33 ساله در مراسم اهدای جوایز با ظاهری کاملا مشکی که شامل یک شنل شفاف بود، شرکت کرد.

اندرو موکامال، استایلیست رابی، عکسی از “ظاهر جادوی سیاه” را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که آخرین ظاهر مارگو رابی است که از آن الهام گرفته است. مارگو رابی در طول تور مطبوعاتی باربی که در تابستان آغاز شد، ظاهری داشت که عروسک‌ های باربی را زنده می‌ کرد.

جوایز گاتهام امسال عشق خود را به باربی نشان می دهد. رایان گاسلینگ برای نقش مکمل در نقش کن نامزد شده است. گرتا گرویگ نماد جهانی و ادای احترام خالق را برای کارش به عنوان کارگردان فیلم دریافت خواهد کرد.

آکرلی و رابی هر دو تهیه کننده باربی هستند و از بنیانگذاران شرکت سازنده هستند.

از زمان نمایش فیلم در ماه جولای، رابی اغلب با ظاهری الهام گرفته از باربی روی فرش قرمز رفته است. در اولین نمایش جهانی، رابی و آکرلی که از سال 2016 با هم ازدواج کرده اند با کراوات مشکی همسان پا به میدان گذاشتند.

رابی یک لباس مشکی پولک دار، دستکش اپرا و یک گردنبند الماس پوشیده بود که شبیه عروسک باربی دهه 1960 بود. آکرلی ظاهر خود را با لباس مشکی کلاسیک استایل کرده بود.

برای اولین نمایش در سئول، این بازیگر دهه 80 باربی روز به شب را کانالیزه کرد. رابی با یک دامن صورتی تند، تاپ درخشان و کفش های صورتی وارد محل شد.

باربی در باکس آفیس امتیاز زیادی کسب کرد و تحسین گسترده ای از طرفداران و منتقدان دریافت کرد. در یک پرسش و پاسخ باربی در اوایل نوامبر، مارگو رابی گفت که این تحسین سخت است.

او ادامه داد: «این قطعاً لحظه‌ ای است که می‌ توانم از خواب بیدار شوم و فکر کنم، نه، این یک رویا بود».

برچسب ها :

ناموجود