تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
کد خبر : 3701

37 ایده طراحی ناخن شگفت انگیز مانیکور 1402

37 ایده طراحی ناخن شگفت انگیز مانیکور 1402

دست ها و ناخن های ما هر از چند گاهی نیاز به اصلاح زیبایی دارند تا زیبایی خود را افزایش داده و زیباتر کنند. این اصلاح معمولا در سالن‌های ناخن انجام می‌شود، اما اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، می‌توانید اصلاح مورد نیاز دست‌ها و ناخن‌های خود را خودتان در منزل تهیه کنید. اصلاح

دست ها و ناخن های ما هر از چند گاهی نیاز به اصلاح زیبایی دارند تا زیبایی خود را افزایش داده و زیباتر کنند. این اصلاح معمولا در سالن‌های ناخن انجام می‌شود، اما اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، می‌توانید اصلاح مورد نیاز دست‌ها و ناخن‌های خود را خودتان در منزل تهیه کنید. اصلاح زیبایی که برای دست ها و ناخن های خود انجام می دهید معمولاً به عنوان مانیکور شناخته می شود.

این شامل برداشتن هر گونه بافت غیر زنده با استفاده از نیپک های کوتیکول، فشار دادن پوست از کوتیکول به عقب با کمک فشار دهنده کوتیکول برای بلندتر کردن ناخن ها، ماساژ دست ها، شکل دادن به ناخن ها، علاوه بر استفاده از لاک ناخن در رنگ ها و هنرهای مختلف شگفت انگیز است.

نگاهی به ایده های خیره کننده مانیکور ارائه شده

محبوبیت مانیکور و هنر ناخن به لطف سایت های مختلف رسانه های اجتماعی که به ما این شانس را می دهد تا ترندهای جدید لاک ناخن را کشف کنیم و توانایی به اشتراک گذاشتن ایده ها، طرح ها، نکات و ترفندهای مختلف را در اختیار ما قرار می دهند، هر روز افزایش می یابد. با مانیکور، ناخن ها همیشه صاف باقی نمی مانند. علاوه بر استفاده از لاک ناخن، مانیکورهایی وجود دارند که شامل تزیینات بیشتری برای ناخن ها می شود تا آنها را جذاب تر و چشمگیرتر کند، به خصوص در آن مناسبت های مهم.

برخی از خانم ها دوست دارند ناخن های خود را ساده نگه دارند و به همین دلیل است که لاک را بدون نقاشی یا طرح ناخن روی ناخن های خود می زنند. خانم‌های دیگری هم هستند که از ساده نگه داشتن ناخن‌هایشان خوششان نمی‌آید و می‌خواهند برای جلب توجه بیشتر و جذاب‌تر کردن دست‌هایشان، ناخن‌های استیشن داشته باشند. ناخن‌ها علاوه بر نقاشی و طرح‌های جذاب مختلف، با افزودن برگردان‌های کوچک، کریستال‌ها، بدلیجات، زرق و برق، طلسم‌ها و دیگر قطعات کوچک که معمولاً برای تزئین ناخن‌ها استفاده می‌شوند و ظاهری خیره‌کننده به آن‌ها می‌دهند، تزئین می‌شوند.

سه نوع اصلی مانیکور وجود دارد. علاوه بر مانیکور با روغن داغ و مانیکور پودر دیپ، می توانید مانیکور فرانسوی را پیدا کنید که در کل دنیا محبوب ترین است. در مانیکور با روغن داغ، کوتیکول ها را تمیز کرده و با استفاده از روغن آن ها را نرم می کنید. انواع مختلفی از روغن‌ها وجود دارد که می‌توانید برای این منظور استفاده کنید، مانند روغن زیتون، روغن معدنی، علاوه بر برخی لوسیون‌ها برای نتایج خوب. مانیکور پودری نوع دیگری است که به عنوان جایگزینی برای لاک ژل و اکریلیک ارائه می شود. حتی تصور می شود که از آنها بهتر است زیرا هنگام استفاده بو ندارد، از ژل لاک راحت تر است و می توان آن را به سرعت مانند اکریلیک انجام داد.

مانیکور فرانسوی از جمله کلاسیک‌هایی است که هرگز به خاطر ظاهر جذاب، ساده، طبیعی و چشمگیر خود که توانایی خیره‌کردن همه افراد و نه فقط زنان را دارد، نمی‌میرد. از آنجایی که محبوبیت مانیکور فرانسوی هر روز بیشتر می شود، ایده های جدیدی وجود دارد که توسط هنرمندان ناخن ارائه می شود و هر ساله در بسیاری از فشن شوها قابل مشاهده است. تا زنان به دستان خود ظاهری مدرن ببخشند.

شما می توانید مانیکور فرانسوی را پیدا کنید که به روش های مختلف مطابق با نیازهای مختلف ساخته شده است. ناخن‌های مصنوعی هستند که به‌ویژه شبیه ناخن‌های طبیعی طراحی شده‌اند و فاقد رنگ پایه یا پایه صورتی طبیعی با نوک ناخن سفید هستند تا به شما کمک کنند بدون رنگ کردن ناخن‌ها یا حتی اتلاف وقت، مانیکور فرانسوی داشته باشید. اگر دوست ندارید آن ناخن های مصنوعی را امتحان کنید، باید ناخن های خود را خودتان رنگ کنید. با رنگ آمیزی نوک ناخن ها به رنگ سفید و انتخاب صورتی طبیعی یا هر سایه برهنه دیگری که مناسب رنگ پوست شما برای بقیه ناخن ها باشد، می توانید به راحتی و به سرعت مانیکور فرانسوی مورد علاقه خود را انجام دهید.

استفاده از لاک سفید برای سفید کردن نوک ناخن برای شما ضروری نیست. می توانید از یک مداد سفید برای سفید کردن سطح زیرین ناخن ها استفاده کنید و سپس کل ناخن ها را با رنگ شفاف رنگ کنید. علاوه بر مانیکور فرانسوی کلاسیک و سنتی که همه ما می شناسیم، مانیکور فرانسوی معکوس را نیز خواهید یافت که در آن ماه ناخن به رنگ سفید و بقیه ناخن با سایه تیره تر رنگ می شود تا ظاهری مدرن و خیره کننده داشته باشید. همچنین اگر رنگ سفید سنتی را دوست ندارید، می توانید رنگ دیگری را برای نوک ناخن خود انتخاب کنید.

قبل از انتخاب بهترین رنگ لاکی که برای رنگ کردن ناخن های خود استفاده می کنید و ایده یا طرحی که می تواند ناخن های شما را جذاب تر و جذاب تر کند، باید بهترین و مناسب ترین شکل و طول ناخن را انتخاب کنید. چندین شکل ناخن وجود دارد که از بین آنها می توانید آنچه را که برای ناخن های شما مناسب است و دست های شما را زیباتر می کند انتخاب کنید.

رایج ترین شکل های ناخن عبارتند از: ناخن های بیضی شکل، ناخن های مربعی شکل، ناخن های گرد، ناخن های مربعی شکل با لبه های گرد، ناخن های بادامی شکل، ناخن های نوک تیز، ناخن های رژ لب و ناخن های اسکوئوال (ناخن های مربعی و بیضی). شما باید شکل مناسبی را برای ناخن های خود انتخاب کنید و همچنین باید بهترین طول را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. چه ناخن های بلند و چه کوتاه، مطمئناً ایده های شگفت انگیزی برای مانیکور پیدا خواهید کرد که می تواند زیبایی دست های شما را افزایش داده و ظرافت آن ها را افزایش دهد.

 

برچسب ها :

ناموجود