ناخن‌های استیلتو شبیه کفش‌های زنانه دراز و شیک هستند: پاشنه‌های رکابی. پس در مورد کفش های رکابی چه می دانید؟ آنها چه هستند؟ به طور معمول، ناخن های استیلتو طرح های ناخنی هستند که به شکلی ظریف و نازک تراشیده شده اند. آنها در اصل ناخن های نوک تیز هستند. بسیاری از علاقه مندان به ناخن، به اشتباه به ناخن های بالرین و بادامی یا فقط نوک تیز به ناخن اشاره می کنند.

بنابراین وقتی به سالن می روید و می خواهید ناخن های استیلتو داشته باشید، وقتی از شما می پرسد “مطمئن هستید” تعجب نکنید و به جای آن به شما شکل بالرین یا بادامی را پیشنهاد می کند. این به این دلیل است که کفش های رکابی واقعی واقعاً نوک تیز هستند. این چیزی است که آنها را از دیگران جدا می کند. همانطور که پاشنه های رکابی، ناخن های رکابی نیز منحصر به فرد، خشن هستند و توجه خاصی را به خود جلب می کنند. آنها برای عالی به نظر رسیدن نیازی به پولیش زیاد ندارند، اگرچه به این ترتیب دراماتیک تر به نظر می رسند.

از این ایده های برای طراحی ناخن استیلتو الهام بگیرید

1. چرخش های هولوگرافیک

به آرایشگر ناخن خود بگویید که یک مانیکور به شما بدهد که با پایه محکم شروع می شود و به نوک های نوک تیز با درخشش چند رنگ ختم می شود – همه ما این ترکیب آبی و بنفش را دوست داریم. زیبا و شیک است.

2. خاکستری ارتقا یافته است

رنگ خاکستری زیبا به خودی خود براق به نظر می رسد، اما مانیکور ناخن استیلتو با ترکیب ناخن های هایلایت نقره ای براق و چند نگین به سطح جدیدی ارتقا یافته است.

3. قسمت های زیرین تزیین شده

سورپرایز می خواهید؟ به آرایشگر ناخن خود بگویید که نگین‌هایی را در داخل ناخن‌ها با نکات اکریلیک وارد کند تا روشی شگفت‌انگیز برای تکان دادن هنر ناخن.

4. درخشان و طبیعی

برخی از خانم ها فکر می کنند که ناخن های استیلتو باید رنگارنگ باشند. نه، اینطور نیست. این طرح ظاهری کاملاً با اشکال بسیار تیز کار می کند و ترکیب یک لمس از زرق و برق جامد بدون تلاش زیاد، حال و هوای آن را افزایش می دهد.

5. چکیده سکته مغزی

شما می توانید بدون زحمت به این هنر ناخن کلاسیک برسید. می توان آن را در خانه مدل داد و ظاهری زیبا و باکلاس داشت.

6. پلنگ لوکس

طلای پر زرق و برق با فوشیا زیباتر می‌شود و لکه‌های سیاه به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که مانند نشانه‌های بزرگ گربه به نظر می‌رسند.

7. الهام گرفته از تکشاخ

یک جفت پاستیل متالیک و درخشش در اندازه های مختلف باعث می شود این ناخن های رکابی مانند چیزی کاملاً خارج از این دنیا به نظر برسد.

8. طلایی و سیاه

طلایی و مشکی از بهترین ترکیب رنگ هایی هستند که می توانید روی ناخن های خود داشته باشید. این طرح ناخن استیلتو به لطف روکش مات تصفیه شده و دو رنگ طلایی متفاوت ساخته شده است.

9. صورتی زیبا

زرق و برق صورتی زیبای این مانیکور استیلتو ممکن است شما را برای چند روز یک شاهزاده خانم کند. انتهای کشیده و تیز نشان می دهد که شما به کمک کسی نیاز ندارید.

10. سفید مات

شما نمی توانید تنها به مانیکور فرانسوی برای به دست آوردن این ناخن های سبک عالی تکیه کنید. به آرایشگر ناخن خود بگویید از لاک سفید برای پوشاندن کل سطح ناخن استفاده کند.

11. مصری

این طراحی ناخن استیلتو فریبنده است و از طرح رنگی پر زرق و برق استفاده می کند: صورتی قوی، آبی سرمه ای و ناخن پر زرق و برق که با نگین های قیمتی طراحی شده است. انگشت وسط با چشم هوروس طراحی شده است و این باعث شگفت انگیزتر شدن آن می شود.

12. سلطنتی فوق العاده

چند سال پیش، بنفش رنگی برای سلسله‌ها در نظر گرفته می‌شد و فقط می‌توانست توسط افراد معدودی استفاده شود. با این وجود، همه چیز در طول سال های گذشته تغییر کرده است و هر کسی می تواند این رنگ سلطنتی را تکان دهد. این نشان دهنده امتیازی است که می توانید با ناخن های استیلتو خنک از خود به نمایش بگذارید.

13. زمستان خاکستری

ما نباید قدرتی که رنگ خاکستری می تواند در طراحی ناخن های شما تاثیر بگذارد را دست کم بگیریم. تکمیل این رنگ با رنگ‌های دیگر مانند بنفش می‌تواند طراحی هنری ناخن‌های استیلتوی شگفت‌انگیزی به شما بدهد.

14. قرمز متالیک

طراحی ناخن قرمز متالیک برای تعطیلات برای زنان با رنگ پوست تیره تر به طرز مضحکی شگفت انگیز به نظر می رسد. هنگامی که با طراحی ناخن استیلتو ترکیب شود، نتایج واقعاً آینده نگر یا کاملاً خارج از این جهان است.

15. خط انگور

نه، در اینجا ما به تاک های ویدیویی اشاره نمی کنیم، بلکه به تاک های واقعی اشاره می کنیم. ناخن های مشخص شده بسیار زیبا هستند.