تاریخ انتشار : جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
کد خبر : 5024

9 ایده طراحی ناخن لوکس و جذاب برای تابستان 1402

9 ایده طراحی ناخن لوکس و جذاب برای تابستان 1402

استفاده از طراحی ناخن لوکس ممکن است پیچیده به نظر برسد، و بسیاری از آنها واقعاً چنین هستند، اما عناصر اساسی وجود دارند که می توانند ساده ترین ناخن را زیبا جلوه دهند. یکی از آن عناصر اولیه، برای مثال، طول ناخن است. ناخن های بلند رکابی و بالرین دراماتیک هستند، اما اثر مورد نظر

استفاده از طراحی ناخن لوکس ممکن است پیچیده به نظر برسد، و بسیاری از آنها واقعاً چنین هستند، اما عناصر اساسی وجود دارند که می توانند ساده ترین ناخن را زیبا جلوه دهند. یکی از آن عناصر اولیه، برای مثال، طول ناخن است. ناخن های بلند رکابی و بالرین دراماتیک هستند، اما اثر مورد نظر را به طور موثر ارائه می دهند. همین امر در مورد ناخن های بیضی شکل و بادامی با طول متوسط نیز صدق می کند.

همچنین، به خاطر داشته باشید که ظاهر شیک و بی دردسر یک روند محبوب است که انتظار می رود امسال تابستان با استقبال زیادی روبرو شود.

طراحی ناخن لوکس را می توانید توسط این ایده ها انجام دهید

1. خاکستری تیره

رنگ های مختلف خاکستری در این فصل کاملاً مد هستند، از خاکستری زغالی تیره تا سایه های ابری روشن. خاکستری های تیره نیز برای خدمت به کسانی که از رنگ مشکی خسته شده اند و به دنبال جایگزینی به همان اندازه شیک هستند، وجود دارد.

2. طراحی ناخن با اشکال

طراحی ناخن با طرح‌ها و اشکال مختلف در این فصل تابستان بسیار زیاد است و انتظار می‌رود که امسال نیز به شکل گسترده‌ای ادامه یابد.

3. مانیکور کلاسیک

ظاهر مانیکور طبیعی و تقریباً یک گزینه کاملاً شیک برای بقیه سال جاری است. این روند بسیار گسترده بوده و توسط بسیاری از مدل های کت واک در هفته های مد استفاده شده است. شما می توانید با کمک لاک های مورد علاقه تان به ظاهر زیبایی برای ناخن خود برسید.

4. ناخن های مرمری

ناخن های مرمری را می توان به عنوان یک کاربرد افقی از تکنیک آمبره توصیف کرد که معمولاً به صورت عمودی اعمال می شود. همچنین، هر ناخن دارای یک رنگ از سه یا چند سایه استفاده شده است. یکی از شیک ترین ست های رنگی برای این طراحی ناخن، رنگ های خنثی و تند است.

5. لوکس ترکیبی

ناخن‌ ها با رنگ‌های مختلف از جمله طلایی، نقره‌ای، آبی و مسی کاملاً لوکس به نظر می‌رسند. آنها افزودنی شیک به هنر و طراحی ناخن های مختلف هستند. از جمله ترکیب های رنگی عالی برای این ترند، زرق و برق مسی و طلایی است. سیاه، نقره ای و طلایی؛ مشکی و قهوه ای متالیک؛ آبی، سبز و بنفش، طلایی و بژ. می‌توانید این مدل را با طول‌های کوتاه‌تر و شکل‌های ساده‌تر ناخن اعمال کنید و طراحی ناخن‌ هایتان همچنان لوکس به نظر می‌ رسد.

6. ناخن با سنگ های قیمتی

اگر به دنبال یک آرایش ناخن لوکس هستید، استفاده از آن بسیار شیک است. مرمر، فیروزه ای و سبز یشمی از جمله طرح های محبوبی هستند که بسیاری از خانم ها به سراغ آن می روند. می‌توانید آن را با ظاهری شاداب‌تر، و در عین حال شیک‌تر داشته باشید.

7. ناخن های مشکی

هیچ لیستی از طراحی های لوکس ناخن نمی تواند رنگ مشکی را نادیده بگیرد. ناخن‌های مشکی کلاسیک، جاودانه و شیک هستند و در تابستان امسال بسیار مد روز بوده‌اند. میتوان آنها را در یک مانیکور فرانسوی گنجاند.

8. ناخن های تزئین شده

هنگام جستجوی ظاهری لوکس برای ناخن، نمی‌توان تزئینات ناخن را نادیده گرفت. این می تواند یک انتخاب عالی برای تعطیلات هم باشد. ناخن های رکابی بلند، بادامی، و بالرین با طیف گسترده ای از طرح ها و تزیینات هنری ناخن.

9. طرح اشکی

طرح اشکی یک طراحی مینیمالیستی برای ناخن است. می توانید آن را با لاک مشکی یا هر لاک تیره ای که ترجیح می دهید، بزنید. اگر این طرح روی ناخن های بلندتر اعمال شود، ظرافت بیشتری به دست می آورد.

برچسب ها :

ناموجود