تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر : 5112

7 ایده طراحی ناخن شیک و خاص برای تابستان 1402

7 ایده طراحی ناخن شیک و خاص برای تابستان 1402

هنگامی که دما شروع به افزایش می کند، همه چیز در مورد در احساس خنک بودن و سرگرمی تابستانی است.  بنابراین، ایده های ناخن تابستانی دقیقا چیست؟ به رنگ های روشن فکر کنید که تابستان را فریاد می زنند، گل های سرگرم کننده، طرح های میوه ای و ماجراجویی های آبی. مانیکورهای خاص و شیک

هنگامی که دما شروع به افزایش می کند، همه چیز در مورد در احساس خنک بودن و سرگرمی تابستانی است.  بنابراین، ایده های ناخن تابستانی دقیقا چیست؟ به رنگ های روشن فکر کنید که تابستان را فریاد می زنند، گل های سرگرم کننده، طرح های میوه ای و ماجراجویی های آبی.

مانیکورهای خاص و شیک برای تابستان

1. مانیکور فضای منفی

غیرممکن است که این رنگ آبی را ببینید و فوراً به دریا فکر نکنید. هنر ناخن فضای منفی، سایه تابستانی را به سطح دیگری می برد.

2. ترکیب مناسب

وقتی نمی توانید فقط یکی را انتخاب کنید، این گزینه شما را تحت پوشش قرار می دهد. هر ناخن با طراحی منحصر به فرد آماده تزئین شده برای تابستان است.

3. مانیکور روشن توت فرنگی

اگر کیک توت فرنگی و خامه پرتقالی یک کودک مانیکور داشته باشند، این طرح با رنگ شاد خواهد بود. فقط با یک پایه صورتی کم رنگ شروع کنید، سپس روی خطوط منحنی در رنگ های مختلف چرخش ایجاد کنید.

4. کوک کنفتی

در شروع تابستان شما را به فکر مهمانی هم هستید. این حال و هوا را با ناخن های الهام گرفته از کنفتی جشن بگیرید. رنگ‌های تابستانی را انتخاب کنید تا طرح مناسب فصل باشد.

5. مدل ناخن طرح هندوانه

چند چیز به اندازه هندوانه مترادف با تابستان است و این مانی آنقدر آبدار به نظر می رسد که می توانید عملاً آن را بچشید. اگر نمی خواهید میوه کامل بخورید، فقط دانه ها را به یک یا دو ناخن برجسته اضافه کنید.

6. رنگین کمان روشن

این مانویکور رنگین‌کمان دارای سایه‌های شاد تابستانی با قوس‌های ظریف در نوک‌ها، چرخشی پیچیده را در این روند ایجاد می‌کند.

7. طراحی ناخن موج دار

هیچ چیز مانند ساحل نمی گوید “ناخن تابستان”، بنابراین خود را از طریق امواج کوچک روی ناخن به آنجا منتقل کنید. هنگامی که این طرح آرامش بخش و تابستانی را تحسین می کنید، عملاً می توانید حس و حال ساحلی داشته باشید.

برچسب ها :

ناموجود