تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 4538

8 ایده و مدل طراحی ناخن شاد و خیره کننده 1402

8 ایده و مدل طراحی ناخن شاد و خیره کننده 1402

ایده های طراحی ناخن شاد برای همه مناسب است، و رنگارنگ کم (یا بسیار) با مانیکور شما راهی زیبا برای شاد بودن و جلب توجه به ناخن های خیره کننده شماست. بنابراین ، 8 ایده طراحی ناخن متفاوت و جذاب، از رنگین کمان های کلاسیک گرفته تا رویکردهای مینیمال را ، مشاهده کنید. ایده های

ایده های طراحی ناخن شاد برای همه مناسب است، و رنگارنگ کم (یا بسیار) با مانیکور شما راهی زیبا برای شاد بودن و جلب توجه به ناخن های خیره کننده شماست. بنابراین ، 8 ایده طراحی ناخن متفاوت و جذاب، از رنگین کمان های کلاسیک گرفته تا رویکردهای مینیمال را ، مشاهده کنید.

ایده های شگفت انگیز برای طراحی ناخن شاد

1. رنگین کمان با فضای منفی

این طرح محو رنگین کمان تلفیق کامل دو روند کلاسیک ناخن است: جلوه‌های آمبره و فضای منفی. رنگ های رنگین کمانی آماده را اضافه کنید و مانیکور عالی برای پوشیدن در تمام تابستان خواهید داشت.

2. فرانسوی رنگین کمان

برای مینیمالیستی مانیکور، یک فرانسوی نگین دار بهترین راه برای اضافه کردن کمی رنگ به مانیکور شما بدون رنگین کمان کامل است. برای اینکه ظاهری زیبا داشته باشید، یک رنگ خنثی براق انتخاب کنید و روی آن از اکسسوری های ناخن در سایه (های) انتخابی خود استفاده کنید. و در مورد قرار دادن آن نگران نباشید. اگرچه ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد، اما هرچه جواهرات تصادفی تر باشند، جذاب تر به نظر می رسند.

3. تک رنگ

اگر ترجیح می دهید قطعاً می توانید با ناخت تک رنگ هم شاد باشید. اما برای چیزی که هنوز هم منحصر به فرد و رنگارنگ به نظر می رسد، سعی کنید با جفت کردن ناخن های خود به لباس خود ظاهری تک رنگ ایجاد کنید.

4. طرح لبخندها

هنر طراحی ناخن با صورت خندان بهترین راه برای زنده کردن احساس شادی است. اگر حوصله نشستن در سالن ناخن را ندارید، برچسب‌های ناخن فراوان و زیبایی برای این کار را موجود است. برای ماندگاری طولانی‌تر مانیکور، کافی است روی آن‌ها را با یک کت با کیفیت بالا بپوشانید.

5. فرانسوی کج

نوک‌های فرانسوی اریب در طیفی از رنگ‌های رنگین‌کمان راهی عالی برای مدرن کردن مانیکور فرانسوی کلاسیک است. بهتر است دو رنگ داشته باشید، یا با یک سایه رنگین کمانی در هر نوک، همه چیز را ساده نگه دارید.

6. رنگین کمان فرانسوی

اگر به دنبال مانیکور کلاسیک هستید، سخت است که با مانیکور فرانسوی رنگین کمانی را دوست نداشته باشید. به جای نوک سفید، لایه ها و سایه های رنگین کمانی همان جلوه کمانی رنگین کمان فیزیکی را ایجاد می کنند بدون اینکه خیلی واقعی باشند.

7. مانیکور فیبی

این احساس شاد بودن کاملاً در این مانیکور فیبی کاسکارینا نشان داده شده است که دارای لاک صورتی تند و جزئیات برش قلب شیرین است.

8. پرتو با غرور

قلب های درخشان مانند ناخن برجسته انگشت حلقه ای که در اینجا ایجاد شده است روشی جذاب برای طراحی ناخن شاد در همه اشکال آن است. و در حالی که صورتی و بنفش به وضوح مکمل یکدیگر هستند، می توانید این مانیکور مناسب را در هر رنگی درخواست کنید از ان لذت ببرید.

برچسب ها :

ناموجود