تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱:۲۴
کد خبر : 4011

10 ایده طراحی ناخن بی نظیر برای تابستان 1402

10 ایده طراحی ناخن بی نظیر برای تابستان 1402

اگر با فرا رسیدن تابستان شما می خواهید زیبایی تازه و همه کاره در ظاهر خود داشته باشید، شما تنها نیستید. از لب‌های ژله‌ای گرفته تا اشک‌های آبرنگ و موهای «بلوند کتان»، این فصل پر از ترندهای خلاقانه و خاطره‌انگیز است که شبیه نوشیدنی خنک آب است. مانیکورهای ما نیز از این قاعده مستثنی نیستند،

اگر با فرا رسیدن تابستان شما می خواهید زیبایی تازه و همه کاره در ظاهر خود داشته باشید، شما تنها نیستید. از لب‌های ژله‌ای گرفته تا اشک‌های آبرنگ و موهای «بلوند کتان»، این فصل پر از ترندهای خلاقانه و خاطره‌انگیز است که شبیه نوشیدنی خنک آب است. مانیکورهای ما نیز از این قاعده مستثنی نیستند، مانند ناخن‌های اسپریتز و ناخن‌های لیموناد، و اکنون، ناخن‌های هندوانه‌ای نیز به مهمانی می‌پیوندند.

این روند تقریباً دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد طرح های سرگرم کننده با الهام از میوه محبوب تابستانی، چه از طریق طرح رنگ صورتی و سبز یا جزئیات پیچیده. آیا برای پذیرفتن حالات قند هندوانه آماده اید؟

ایده های جذاب طراحی ناخن برای تابستان

1. ناخن با برش های هندوانه

برای لحظاتی شیرین، به تکه‌های هندوانه‌ای که بسیاری از ما در کنار استخر یا در کباب‌های تابستانی از آن لذت برده‌ایم ادای احترام کنید. امبره صورتی شفاف (که با استفاده از ژل-X ایجاد شده است) شبیه رنگ طبیعی میوه است، در حالی که “دانه های” خال خالی سیاه و “پوست” کوتیکول سبز روشن تضمین می کنند که الهام بخشیدن به مانتو شما اشتباه نمی شود.

2. ناخن رژگونه هندوانه ای

 

ناخن های رژگونه را به یاد دارید، روند الهام گرفته از زیبایی که در زمستان به محبوبیت زیادی رسید؟ طرح رنگ هندوانه ای بهترین راه برای تطبیق این طرح آمبره شعاعی براق برای تابستان است. با رعایت این دستورالعمل ها از رژگونه یا لاک صورتی برای ایجاد پایه استفاده کنید، سپس با نوک های فرانسوی سبز لیمویی و یک تاپ کت براق ست کنید.

3. سبد میوه مانی

اگر هیچ چیز در تابستان بیشتر از یک سالاد میوه تازه برای شما شادی نمی‌آورد، با طرحی که از چندین غذای دلخواه در هوای گرم الهام می‌گیرد، آن حالات را روی ناخن‌هایتان بپذیرید. این مانی طرح‌های ناخن دراگون فروت و هندوانه را با سایه‌های لیمویی جامد، فوشیا و زرد جفت می‌کند، اما با خیال راحت ظاهر را با میوه‌های انتخابی خود تطبیق دهید.

4. گرادیان فرانسوی

برای این طراحی، ناخن‌کار با پایه صورتی شروع کرده و سپس روی یک لایه نیمه صورتی و نیمه سبز با یک اسفنج برای جلوه تار آمبره استفاده کرده است، سپس یک نسخه برگردانده شده روی نوک‌های فرانسوی با پایه سبز ایجاد کرده. نتیجه مسحور کننده است و بسیار پیچیده تر از آنچه هست به نظر می رسد.

5. ناخن چکیده هندوانه نئون

عاشق یک مانی انتزاعی خوب هستید؟ سعی کنید طرح خود را با رنگ مرجانی هندوانه ای و سبز نئون برای جلوه ای روشن و تابستانی تهیه کنید. فضای منفی در وسط هر ناخن مانع از شلوغی ظاهر می شود.

6. ناخن هندوانه گلدار

مانیکورهای گلدار رترو در هر ترکیب رنگی شادی را ایجاد می کنند، و این شامل این نسخه با پایه سبز نئون و طرح های دیزی صورتی هندوانه ای است. برای اینکه هندوانه ترش کنید، مرکز قرمز را با سیاه عوض کنید.

7. ناخن رژگونه هندوانه ای شکر

ما “شکر هندوانه” اثر هری استایلز را هر تابستان تکرار می کنیم، و این شکل شیرین در نسخه رژگونه ناخن های هندوانه ای این حالات را کاملا به تصویر می کشد. ایجاد این ظاهر شبیه به ناخن های رژگونه قبلی است، به جز حرکت دادن پوست سبز نئونی به کوتیکول و استفاده از رنگ صورتی کم رنگ تر.

8. طرح هندوانه هولو

هندوانه‌ها معمولاً درخشان نیستند، اما ناخن‌های شما مطمئناً می‌توانند درخشان باشند. این طرح از یک پایه قرمز آبدار استفاده می‌کند که به جرقه‌ها اجازه می‌دهد واقعا بدرخشند، همراه با پوست کوتیکول دو لایه سبز و سفید و دانه‌های سیاه با دقت قرار داده شده‌اند تا یک مانی هندوانه‌ای بی‌نظیر در کنار هم قرار بگیرند.

9. طرح هندوانه هلویی

این مانوی صورتی هلویی، یکی دیگر از برداشت‌های ناخن هندوانه‌ای است که در جهت شیرین‌تری متمایل می‌شود، ما را به آب‌میوه، جولی رنچر و همه خوراکی‌های مورد علاقه‌مان می‌اندیشد. این طرح هندوانه‌های خود را برای ناخن‌های برجسته نگه می‌دارد، و پوست سبز سنتی را با سفید عوض می‌کند تا لحظه‌ای تک رنگ کم رنگ را ایجاد کند که هنوز مملو از سرگرمی تابستانی است.

10. ناخن کروم تند

ناخن‌های کرومی اغلب حال و هوای آینده‌نگر ایجاد می‌کنند، اما روی پایه‌های مرجانی روشن، شبیه مانیکور کردن هندوانه‌تان با کمی تاجین هستند. اینها را با یک لباس کامل باربیکور برای یک لحظه سرگرم کننده تابستانی ست کنید.

برچسب ها :

ناموجود