تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۱۰
کد خبر : 7182

شکیرا و پسرانش جت اسکی سواری هیجان انگیزی را به نمایش گذاشتند

شکیرا و پسرانش جت اسکی سواری هیجان انگیزی را به نمایش گذاشتند

شکیرا و پسرانش، میلان، 9 ساله و ساشا، 7 ساله، در حال جت اسکی سواری هیجان انگیز هستند. این سه در حال انجام برخی ورزش‌ های آبی عکس‌ برداری شدند، در حالی که شکیرا یک جت اسکی را با پسرانش که پشت سر او نشسته بودند، هدایت می‌ کرد. عکس‌ ها شکیرا و پسرانش را

شکیرا و پسرانش، میلان، 9 ساله و ساشا، 7 ساله، در حال جت اسکی سواری هیجان انگیز هستند. این سه در حال انجام برخی ورزش‌ های آبی عکس‌ برداری شدند، در حالی که شکیرا یک جت اسکی را با پسرانش که پشت سر او نشسته بودند، هدایت می‌ کرد.

عکس‌ ها شکیرا و پسرانش را نشان می‌ دهند که لباس‌ های راحت پوشیده‌ اند و در حال عبور از آب هستند. شکیرا یک لباس کاملا صورتی پوشیده بود که از شورت و یک تاپ ساخته شده بود. جلیقه نجات هم داشت. پسران او نیز جلیقه‌ های همسان به تن داشتند و میلان شورت صورتی و پیراهن خاکستری به تن داشت. ساشا لباس های مشابه و یک پیراهن آستین بلند آبی پوشیده بود.

پسران شکیرا چند ماه گذشته را با پدرشان جرارد پیکه گذراندند. طبق گزارش روزنامه اسپانیایی La Vanguardia، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه کلارا چیا، شریک فعلی پیکه مجبور شده است خانه آنها را ترک کند و در طول مدت ملاقات بچه ها در کنار والدینشان بماند.

ناچو گی شخصیت اسپانیایی در یک برنامه تلویزیونی این شایعات را تکذیب کرد. «(کلارا چیا) در 15 روزی که آنها در اسپانیا بودند با آن بچه ها وقت گذراند. من به درستی می دانم که این بچه ها با کلارا چیا بوده اند. مشکلی وجود ندارد؛ آنها یک خانواده معمولی، یک زوج معمولی هستند. آنها از هم جدا شده اند (اشاره به ازدواج پیکه و شکیرا) “

زندگی شکیرا در میامی

علیرغم علاقه رسانه ها به درامی که زندگی شکیرا را احاطه کرده است، به نظر می رسد که او اوقات خوبی را در خانه خود در میامی سپری می کند. او همچنین بیشتر از همیشه عمومی و مشهور است و در رویداد های مجلل و نمایش های جوایز شرکت می کند.

برچسب ها :

ناموجود