تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
کد خبر : 12328

شکیرا و جرارد پیکه باید برای جشنی زیبا در کنار هم آماده شوند

شکیرا و جرارد پیکه باید برای جشنی زیبا در کنار هم آماده شوند

ساشا، پسر شکیرا و جرارد پیکه در 29 ژانویه 9 ساله می شود. این خواننده و فوتبالیست سابق در 29 ژانویه 2015 در بیمارستان Teknon در بارسلونا اسپانیا، به دومین فرزند خود خوش آمد گفتند و این خبر خوشحال کننده را با طرفداران و دنبال کنندگان خود در آن زمان به اشتراک گذاشتند. جشن هنوز

ساشا، پسر شکیرا و جرارد پیکه در 29 ژانویه 9 ساله می شود. این خواننده و فوتبالیست سابق در 29 ژانویه 2015 در بیمارستان Teknon در بارسلونا اسپانیا، به دومین فرزند خود خوش آمد گفتند و این خبر خوشحال کننده را با طرفداران و دنبال کنندگان خود در آن زمان به اشتراک گذاشتند.

جشن هنوز فاش نشده است، با این حال، بسیاری در تعجب هستند که آیا پیکه به فلوریدا سفر می کند تا با ساشا و میلان جشن بگیرد.

طلاق جنجالی شکیرا و پیکه باعث کشمکش هایی در رابطه آنها شد، اما به نظر می رسد که هر دوی آنها قصد دارند با هم دوستانه پیش بروند، زیرا آنها به عنوان پدر و مادر برای دو فرزند خود ادامه می دهند. انتظار می‌ رود که این ورزشکار سابق به دیدار ساشا در میامی برود، و شکیرا ظاهراً پس از یک سری تعهدات کاری در پایان سال 2023، مدتی با بچه‌ هایش وقت می‌ گذراند.

شکیرا قبلاً در مورد زندگی جدید خود در میامی با ساشا و میلان صحبت کرده و حمایت خود را از هر دو نشان داده است که وقتی آنها با خانه جدید خود سازگار می شوند به آنها افتخار می کند.

این اولین تولد ساشا در ایالات متحده است، زیرا سال گذشته این جشن در بارسلونا برگزار شد، جایی که شکیرا هنوز در آنجا اقامت داشت.شکیرا در آن زمان برای ساشا جشنی ترتیب داد و پیکه در حالی که او را برای یک شام تولد بیرون از خانه خود می برد، از آنها عکس گرفته شد.

و در حالی که سال گذشته همه چیز برای خانواده مشهور سخت به نظر می رسید، به نظر می رسد همه چیز آرام شده است و آنها می توانند برای جشن تولد ساشا امسال گرد هم آیند.

برچسب ها :

ناموجود