وقتی به اندازه امیلی راتایکوفسکی سوپرمدل هستید، تغییرات دائمی مو اغلب اتفاق نمی‌ افتد و در نهایت، او برای مدت کوتاهی در سال گذشته رنگ مسی روشن را امتحان کرد و چند ماه قبل، او یک پیکسی را امتحان کرد. با این حال، هیچ یک از آنها به این مدت طولانی ماندگار نبودند. اگرچه این بار متفاوت به نظر می رسد.

در 7 فوریه، امیلی در نیویورک دیده شد. او علاوه بر مجموعه قرمز تمام گیلاسی خود، یک تغییر موی داغ نیز ارائه کرد که به بهترین شکل ممکن شوکه کننده بود. اگر چه مدل پیکسی سابق او به وضوح برای یک عکاسی ساخته شده بود، این آخرین ظاهر کوتاه‌ ترین موهای واقعی او در سال‌ های اخیر بوده است.

کمی بلندتر از یک لوب معمولی، موهای جدیدش درست زیر استخوان ترقوه‌ اش می‌ افتاد. این یک برش صاف و یک قد بود و مستقیماً از ریشه تا انتها حالت داده می شد.

اگر بخواهیم نامی را مشخص کنیم که این ظاهر جدید را بنامیم، آن چیزی است که نزدیک‌ ترین به روند لوب کشیده‌ ای که افراد مشهور را تحت تأثیر قرار داده است، نزدیک‌ تر است.

امیلی با موهای جدیدش، یک لباس مینی قرمز ساده و جذاب به تن کرد. او با یک شال نیمه صاف توکار که دور سینه و شانه او پیچیده شده است. برای همراهی با آن،و یک کفش پاشنه بلند مشکی بند ظاهر خود را به پایان رساند. البته او تم قرمز گیلاسی را نیز به لب‌ هایش آورد که رنگ روشن از مدل موی جدیدش نمایان بود.