تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر : 5155

شکیرا از فصل دردناک زندگی و خیانت پیکه می گوید

شکیرا از فصل دردناک زندگی و خیانت پیکه می گوید

شکیرا در مورد لحظه دردناکی که متوجه شد پدر فرزندانش جرارد پیکه با داشتن رابطه نامشروع با زن دیگری به او خیانت کرده است در حالی که پدرش تصادف کرده بود و او را در بخش آی‌سی‌یو بستری بود، با مطبوعات صحبت کرد. او در حین صحبت اشاره کرد که وقتی در بدترین حالت روحی

شکیرا در مورد لحظه دردناکی که متوجه شد پدر فرزندانش جرارد پیکه با داشتن رابطه نامشروع با زن دیگری به او خیانت کرده است در حالی که پدرش تصادف کرده بود و او را در بخش آی‌سی‌یو بستری بود، با مطبوعات صحبت کرد.

او در حین صحبت اشاره کرد که وقتی در بدترین حالت روحی خود بود از رسانه ها در مورد این رابطه مطلع شد: “مردی که در زندگیم بیشتر از همه دوستش داشتم، پدرم، زمانی که بیشتر به او نیاز داشتم، مرا ترک می کرد.”

شکیرا در مورد خیانت از رسانه ها مطلع شد

بیش از یک سال از زمانی که سوپراستار کلمبیایی اعلام کرد تصمیم گرفته است پس از جدایی که زندگی او را تغییر خواهد داد و باعث شد که او بزرگتر از همیشه به موسیقی بازگردد، تصمیم گرفته است به زندگی مشترک خود با پدر میلان و ساشا پایان دهد، می گذرد. وقتی همه چیز بین این زوج خوب نبود، او می‌دانست که اتفاقی در حال رخ دادن است، اما نمی‌دانست زندگی چه چیزی برای او در نظر گرفته است.

همه چیز به یکباره اتفاق افتاد. خانه من در حال فروپاشی بود. وقتی پدرم در آی سی یو بود، از طریق مطبوعات فهمیدم که به من خیانت شده است.

او احساس وحشتناکی می کرد و معتقد بود که “قرار نیست زنده بماند” زیرا “مردی که در زندگیم بیشتر از همه دوستش داشتم، پدرم، در زمانی که بیشتر به او نیاز داشتم، مرا ترک می کرد. نمی توانستم با او صحبت کنم، یا برای نصیحتی که خیلی به آن نیاز داشتم، نزد بهترین دوستم بروم.”

برچسب ها :

ناموجود