تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۰۴
کد خبر : 5382

شکیرا در ساحل توسط مربی موج سواری اش نجات یافت

شکیرا در ساحل توسط مربی موج سواری اش نجات یافت

روزهای آرامش شکیرا در طول تعطیلاتش در کاستاریکا به همراه فرزندانش ساشا و میلان در سواحل سانتا ترزا د کوبانو زمانی که هنگام موج سواری زمین خورده بود، با شکست کوچکی روبرو شد. این خواننده کلمبیایی کاملاً متخصص است، اما تصادفات در این ورزش امری عادی است و او در آب به سر می برد.

روزهای آرامش شکیرا در طول تعطیلاتش در کاستاریکا به همراه فرزندانش ساشا و میلان در سواحل سانتا ترزا د کوبانو زمانی که هنگام موج سواری زمین خورده بود، با شکست کوچکی روبرو شد.

این خواننده کلمبیایی کاملاً متخصص است، اما تصادفات در این ورزش امری عادی است و او در آب به سر می برد. با این حال، این فقط کمی ترس بود زیرا مربی او به کمک آمد و او را از حادثه ای که جدی نبود نجات داد، اما به کارکنان همراه شکیرا هشدار داد.

این هنرمند که به تازگی تک آهنگ خود “Copa Vacía” را منتشر کرده است، تعادل خود را بازیافت و به فعالیتی که از زمانی که در بارسلونا زندگی می کرد ادامه داد. مدل برزیلی ژیزل بوندشن و شکیرا چندین سال است که با هم دوست هستند و تصمیم گرفتند چند روزی را در خانه همسر سابق تام بردی در سانتا ترزا د کوبانو بگذرانند.

شکیرا و ژیزل هر دو از همسران خود جدا شده اند

در حالی که شکیرا و جرارد پیکه به رابطه 12 ساله خود پایان دادند، ژیزل هم پس از 13 سال از برادی طلاق گرفت. برنامه “De boca en boca” فاش کرد که هر دو سلبریتی در ساحل اسب سواری کردند و فرزندان شکیرا نیز به آنها پیوستند.

دختر 8 ساله ای به نام Aynara Sofía Brenes Torres این فرصت را پیدا کرد که در کنار شکیرا و مدل برزیلی سوار شود و تجربه خود را با رسانه ها به اشتراک گذاشت. دختر گفت: «ما واقعاً خوب سوار شدیم، من پشت سر او (شکیرا) بودم. دختر کوچولو بیان کرد: “بعد از او پرسیدم آیا می تواند با من عکس بگیرد و او مرا در آغوش گرفت. او با ساشا و میلان بود.”

این دختر شکیرا را “بسیار دوست داشتنی” توصیف کرد و نشان داد که هر دوی آنها در طول سواری مهربان بودند.

برچسب ها :

ناموجود