تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
کد خبر : 10306

شکیرا برای محاکمه ای جنجالی به بارسلونا باز می گردد

شکیرا برای محاکمه ای جنجالی به بارسلونا باز می گردد

شکیرا برای رویا رویی با مقامات مالیاتی به بارسلونا خواهد رفت. این خواننده کلمبیایی باید به خاطر شش اتهام که بر علیه او پاسخ دهد. او متهم به انباشت 14.5 میلیون یورو کلاهبرداری به دلیل عدم پرداخت مالیات بر درآمد و ثروت در سال های مالی 2012، 2013 و 2014 است. در واقع، این هنرمند

شکیرا برای رویا رویی با مقامات مالیاتی به بارسلونا خواهد رفت. این خواننده کلمبیایی باید به خاطر شش اتهام که بر علیه او پاسخ دهد. او متهم به انباشت 14.5 میلیون یورو کلاهبرداری به دلیل عدم پرداخت مالیات بر درآمد و ثروت در سال های مالی 2012، 2013 و 2014 است.

در واقع، این هنرمند قصد دارد این آخر هفته در بارسلون فرود بیاید و این کار را با همراهی فرزندانش میلان و ساشا انجام خواهد داد. ایده او این است که مراحل قضایی را با جزئیات کامل آماده کند، اما قبل از آن او می خواهد آنها را با برنامه شلوغی که این هنرمند دارد ترکیب کند و او را در اواسط هفته به سویل می رود.

او در بیست و چهارمین گالا گرمی لاتین که در سویل برگزار می شود، شرکت خواهد کرد و در آن شانس زیادی برای برنده شدن دارد زیرا نامزد های متعددی دارد.

به نقل از ال پریودیکو، فرزندان آنها تحت سرپرستی پدرشان جرارد پیکه خواهند ماند که این ماه به دلیل حضور در بارسلونا برای دیدن فرزندانش به میامی سفر نکرده است.

آیا این دادگاه علیه شکیرا خواهد بود؟

دادگاه شامل 12 جلسه خواهد بود جلسات در 22، 23، 28، 29 و 30 نوامبر و همچنین 4، 5، 11، 12، 13 و 14 دسامبر برگزار می شود.

در دادگاه 200 شاهد حضور خواهند داشت: اعضای دفتر دادستانی ایالت، که بیش از نیمی خواهد بود. 60 مورد به درخواست دفاعیات متهم و 30 مورد از دادسرا.

در صورت اثبات تقلب مالیاتی، این شکیرا این خوتننده کلمبیایی باید با حکم هشت سال و دو ماه زندان و همچنین جریمه تقریباً 24 میلیون یورویی روبرو شود.

برچسب ها :

ناموجود