تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۵۵
کد خبر : 9643

شکیرا برای سلامتی بزرگ ترین حامی زندگی اش سفر می کند

شکیرا برای سلامتی بزرگ ترین حامی زندگی اش سفر می کند

شکیرا در بارانکیلا در حال خروج از خانه پدر و مادرش به همراه دو فرزندش میلان و ساشا مشاهده شد. انگیزه این دیدار غیر منتظره در درجه اول نگرانی برای سلامتی پدرش، ویلیام مبارک، است که در سال گذشته با برخی چالش‌ های سلامتی مواجه شده بود. شکیرا در روز جمعه، 13 اکتبر 2023، در

شکیرا در بارانکیلا در حال خروج از خانه پدر و مادرش به همراه دو فرزندش میلان و ساشا مشاهده شد. انگیزه این دیدار غیر منتظره در درجه اول نگرانی برای سلامتی پدرش، ویلیام مبارک، است که در سال گذشته با برخی چالش‌ های سلامتی مواجه شده بود.

شکیرا در روز جمعه، 13 اکتبر 2023، در یک بازدید آرام که قلب بسیاری را گرم کرد، وارد بارانکیلا شد. نگرانی اصلی او در این دیدار سلامت و رفاه پدرش ویلیام مبارک بود که از سال 2022 یک سری مشکلات سلامتی را تجربه کرده بود.

سال گذشته، ویلیام مبارک پس از سقوط شدیدی که به لگن و سایر اعضای بدنش آسیب رساند، دو بار در بیمارستان بستری شد. این حادثه زنگ بیدار باشی برای شکیرا و خانواده اش بود که در طول روند بهبودی پدرش دور او جمع شدند.

وضعیت سلامتی پدر شکیرا نقش اساسی در انتخاب های زندگی این خواننده داشت. این یکی از عوامل کلیدی بود که منجر به تصمیم او برای به تعویق انداختن انتقال برنامه ریزی شده خود به میامی در اوایل سال شد. پیوند بین شکیرا و خانواده‌ اش همیشه قوی بوده است و او اجازه نمی‌ دهد حتی یک چالش یا مانع او را از بودن در کنار پدرش در مواقع ضروری باز دارد.

 

عشق و نگرانی شکیرا نسبت به پدرش در آوریل زمانی که او خانه خود را در بارسلون اسپانیا ترک کرد بیشتر برجسته شد. در طول سفر پدرش از اسپانیا به کلمبیا، تیمی از متخصصان مراقبت‌ های بهداشتی او را همراهی می‌ کردند که سلامت او را در طول سفر از نزدیک زیر نظر داشتند.

شکیرا قبلا در طول یک داستان پوششی گفت که پدرش در اولین مراسم عشای ربانی پسر بزرگش “در یک تصادف به شدت مجروح شد”. او گفت: «همه چیز یکباره اتفاق افتاد. “خانه من داشت از هم می پاشید. داشتم از طریق مطبوعات متوجه می شدم که در زمانی که پدرم در آی سی یو بود به من خیانت شده است.

به گفته شکیرا، او احساس مهجوریت می‌ کرد و نمی‌ توانست از همه چیزهایی که از سر می‌ گذراند «زنده بماند». این ستاره گفت که پدرش “بهترین دوست” او است و بهبودی او “بسیار سخت و کند” بوده است.

او ادامه داد «پدرش یک بار بر کووید غلبه کرده است، دو تصادف، یک ذات الریه و پنج عمل جراحی همه اینها در سن 91 سالگی، در کمتر از شش ماه. پدرم بزرگ‌ ترین نمونه تاب‌ آوری است و مادرم شبانه روز در کنارش بوده است. آنها هر دو بازتابی از رویایی بودند که برای من محقق نشد. اما امیدوارم آنها الگو های عشق، صبر در روابط، فداکاری مطلق و اشتیاق به زندگی برای فرزندانم باشند.»

برچسب ها :

ناموجود