تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 14227

سلنا گومز گل های زیبا از بهترین دوستانش دریافت می کند

سلنا گومز گل های زیبا از بهترین دوستانش دریافت می کند

سلنا گومز برای کار به برنامه تلویزیونی خود بازگشته است. این بازیگر و خواننده به صحنه فیلمبرداری «فقط قتل‌ ها در ساختمان» بازگشته است، جایی که چند گل از همبازی‌ هایش، استیو مارتین و مارتین شورت دریافت کرد. گومز عکسی از گل ها را در استوری های اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که گل های

سلنا گومز برای کار به برنامه تلویزیونی خود بازگشته است. این بازیگر و خواننده به صحنه فیلمبرداری «فقط قتل‌ ها در ساختمان» بازگشته است، جایی که چند گل از همبازی‌ هایش، استیو مارتین و مارتین شورت دریافت کرد.

گومز عکسی از گل ها را در استوری های اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که گل های رز مختلف از رنگ های روشن و پاستلی را نشان می دهد. بالای آن‌ ها، یک کارت با یک پیام ضمیمه شده بود. در کارتی که سفید است و با فونت سیاه نوشته شده است، نوشته شده است: «از اینکه با شما برگشتیم، بسیار خوشحالیم.

گومز در چهار سال گذشته با مارتین و شورت کار کرده است و هر سه نفر از آن‌ ها بازیگر و تهیه‌ کننده فیلم «فقط قتل‌ ها در ساختمان» هستند. این نمایش تحسین منتقدان و عموم را به خود جلب کرده و نامزدی برای برخی از بزرگترین جوایز این صنعت را به آنها اعطا کرده است.

تجربه به یاد ماندنی گومز در کن

گومز در چند هفته گذشته به طرز باور نکردنی شلوغ بوده است. او ماه گذشته فیلم جدیدش به نام «امیلیا پرز» را در کنار زوئی سالدانا، ادگار رامیرز و کارلا سوفیا گاسکون در جشنواره فیلم کن به نمایش گذاشت. این فیلم که توسط ژاک اودیار کارگردانی می‌ شود، یک درام موزیکال جنایی است که یک قاچاقچی مواد مخدر را دنبال می‌ کند که به دنبال جراحی برای تایید جنسیت است. این یکی از پروژه های مورد بحث در جشنواره بود که منتقدان نظرات دوگانه ای درباره آن داشتند.

گومز، سالدانا و گاسکون در نهایت برنده یک جایزه مشترک بازیگری شدند. آئودیارد همچنین مقام سوم جشنواره فیلم کن را برای بهترین فیلم از آن خود کرد.

برچسب ها :

ناموجود