تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۰۶
کد خبر : 5549

ترند رنگ موی اسکاندی شیک برای تابستان 1402

ترند رنگ موی اسکاندی شیک برای تابستان 1402

رنگ موی اسکاندی رنگی روشن مشابه موهای نوزادی است که بسیاری از بلوندهای طبیعی در ماه‌های تابستان از او الگو می‌گیرند. به طور خلاصه، این ترند جدید رنگ موی شما را روشن می کند. در طول فرآیند هایلایت کردن سنتی، رنگ‌ها از میان موها رنگ پایه را برای ایجاد عمق و بعد در سراسر تارها

رنگ موی اسکاندی رنگی روشن مشابه موهای نوزادی است که بسیاری از بلوندهای طبیعی در ماه‌های تابستان از او الگو می‌گیرند. به طور خلاصه، این ترند جدید رنگ موی شما را روشن می کند.

در طول فرآیند هایلایت کردن سنتی، رنگ‌ها از میان موها رنگ پایه را برای ایجاد عمق و بعد در سراسر تارها کنار می‌گذارند. در حالی که هایلایت ها در قسمت میانی و انتهای مو عالی به نظر می رسند، این تکنیک می تواند شکاف هایی از تارهای موی روشن و تیره متناوب را در خط مو ایجاد کند، که مخصوصاً زمانی که موهای خود را بالا می برید برجسته می شود .

اما اینجاست که این تکنیک می تواند مورد استفاده قرار گیرد. با روشن کردن و تغییر موها با استفاده از ترکیبی از هایلایت های برای ایجاد درخشش بی دردسر، جلوه ای اسکاندی به دست می آورید.


چطور رنگ موی اسکاندی داشته باشیم؟

هنگام کار با رنگ پایه تیره‌تر، نکات کلیدی که باید در نظر داشته باشید زمان‌بندی، انتخاب محصول و میزان افزایش است. «هنگامی که سطوح تیره‌تر را روشن می‌کنیم، با رنگدانه‌های زیرین گرم‌تر در مو سروکار داریم، بنابراین مهم است که یک محصول ملایم انتخاب کنید که موها را بدون روشن کردن بیش از حد یا قرار دادن گرمای بیش از حد ناخواسته تغییر دهد.»

برای جلوگیری از ایجاد کنتراست بیش از حد که ممکن است غیرطبیعی به نظر برسد. اگر چه ممکن است فکر کنید که نتایج نهایی مراقبت و نگهداری زیادی می خواهد، اما نگهداری از این رنگ مو بسیار ساده است.

برچسب ها :

ناموجود