دمای یخبندان نیاز به خوراکی‌ های داغ شیرین دارد و ناخن های کروم شکلاتی بهترین راه برای رفع این هوس هستند. قرار دادن یک چرخش یخی بر روی یکی از محبوب‌ ترین رنگ‌های مانیکور در هوای سرد، ناخن‌ های کروم شکلاتی از جمله مواردی هستند که از ترند های برتر هستند.

ناخن های کروم شکلاتی چیست؟

ناخن های کروم شکلاتی به شما این امکان را می دهند که رنگ خنثی دوست داشتنی را نمایش دهید، اما با کمی ضرب درخشان. این ظاهر جایگزین روکش های براق و مات سنتی با درخشش مگاواتی شده است. این روند همه کاره با هر شکل یا طول ناخن کار می کند.

نحوه پوشیدن ناخن های کروم شکلاتی

ناخن های کروم شکلاتی برای همه یک اندازه نیستند. پودرهای کروم مورد استفاده برای ایجاد این ظاهر دارای سطوح مختلفی از عمق هستند و رنگ های پایه موجود بی پایان هستند. به اندازه طعم‌ های شکلات، گزینه‌ ها وجود دارد: می‌ توانید یک کافه شیری، قهوه‌ ای مایل به زرد، مسی آرام، موکای خامه‌ ای، شاه بلوط گرم، اسپرسوی عمیق یا کاکائوی تلخ و شیرین را بررسی کنید.

ناخن های کروم شکلاتی را می توان به راحتی در خانه با کمی پودر کروم بازسازی کرد. نکته کلیدی این است که قبل از اعمال رنگ پایه تصمیم بگیرید که تا چه حد در طیف قهوه ای می خواهید پیش بروید. برای داشتن ظاهری روشن‌ تر، می‌ توانید سایه‌ ای کم‌رنگ‌ تر از ناخن‌ های معمولی خود را انتخاب کنید.

در مورد کاربرد، اگر مسیر سنتی لاک را انتخاب می کنید، باید اجازه دهید سایه پایه خود را قبل از استفاده از کروم کاملاً خشک کنید. حداقل 15 دقیقه صبر کنید تا رنگ کاملا خشک شود، سپس پودر کروم را با انگشتان خود، یک برس سایه چشم یا یک برس پودری کوچک بزنید. سپس با یک لایه دیگر از بیس کت و سپس تاپ کت تمام کنید.

آیا پودر کروم ناخن سنتی در دست ندارید؟ جای نگرانی نیست. می توانید با ترکیب دو رنگ کروم مانند از یکی از پالت های مورد علاقه خود، یک سایه سفارشی را با هم ترکیب کنید.