سلنا گومز در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فصل سوم سریال جدیدش است. او محصولات زیبایی باورنکردنی را روانه بازار کرد و اخیراً به عضویت کلاب میلیاردها اسپاتیفای درآمده است.

سلنا با بیشترین فالوور در اینستاگرام تا به حال، مانیکور تابستانی اش را به نمایش گذاشت. مانیکوریست گومز، تام باچیک، عکسی از مانیکور ژله ای نئونی گومز منتشر کرد. این عکس به نظر می رسد که در تعطیلات رویایی تنظیم گرفته شده است، و ناخن های گومز هم هستند.

ظاهری عالی برای تابستان. مانیکور او دارای طول متوسط قابل کنترل و لبه گرد است، با یک لاک ناخن ژله ای نارنجی ساده نئون. این مانویکور عالی برای هوای گرم آمده است، به خصوص برای کسانی که همیشه می خواستند روند ناخن های نئونی را امتحان کنند. آنها در حال حاضر در حال ترند شدن هستند زیرا می توان آنها را به روش های مختلف و با طرح های مختلف کاملاً سفارشی کرد. زیبایی مانیکور ژله‌ای این است که می‌توانید آن رنگ‌های جسورانه‌ای را بپوشید.

مانیکور ژله‌ای می‌تواند با هر رنگی در تمام طول سال کار کند، بنابراین همانطور که ما صبورانه منتظر هوای گرم هستیم، می‌توانید یک مانیکور ژله‌ای خاکستری یا قرمز را انتخاب کنید تا ناخن‌هایتان را تغییر دهید. با این حال، به محض افزایش دما، می توانید راه گومز را دنبال کنید و رنگ نئونی روشنی را انتخاب کنید که در عین حال که برای هر روز به اندازه کافی ظریف است، به ظاهر شما جذابیت بیشتری می بخشد.

اجازه ندهید ظاهر حرفه ای آنها شما را گول بزند: انجام مانیکور ژله ای در واقع بسیار ساده است. این ترفند به خودی خود در تکنیک نیست، بلکه در انتخاب محصول است: شما می‌ توانید یک لاک ناخن شفاف انتخاب کنید. هر لاک دیگری روی ناخن بمالید و سپس مانویکور خود را با یک تاپ کت با درخشندگی بالا به پایان برسانید.

با این حال، اگر یک لاک ناخن مات دارید که فکر می‌کنید رنگ ژله‌ای عالی ایجاد می‌کند، همیشه می‌توانید آن را با مخلوط کردن چند قطره لایه رویی شفاف رقیق کنید. قبل از اینکه آن را روی ناخن های خود بمالید.