تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر : 10638

دیوید بکهام برای دخترش بابای مهربان و جذاب می شود + عکس

دیوید بکهام برای دخترش بابای مهربان و جذاب می شود + عکس

دیوید بکهام یک پدر فوق العاده است! روز پنجشنبه، ویکتوریا بکهام ویدئویی از شوهرش، 48 ساله، به اشتراک گذاشت که در آن دیوید برای دخترشان هارپر سون، با خیار قلب می‌ سازد. ویکتوریا، 48 ساله، در حالی که دیوید تکه های خیار را برش می داد، روی کلیپ گفت: «دیوید واقعاً صبح زود است. “چیکار

دیوید بکهام یک پدر فوق العاده است! روز پنجشنبه، ویکتوریا بکهام ویدئویی از شوهرش، 48 ساله، به اشتراک گذاشت که در آن دیوید برای دخترشان هارپر سون، با خیار قلب می‌ سازد.

ویکتوریا، 48 ساله، در حالی که دیوید تکه های خیار را برش می داد، روی کلیپ گفت: «دیوید واقعاً صبح زود است. “چیکار میکنی دیوید؟”

دیوید پاسخ داد: «در حال ساختن آب خیار هارپر».

ویکتوریا در حین فیلمبرداری از خیار های ریز شده، روی این ویدئو نوشت: “بابای خیلی خوب.”

سپس دیوید در حالی که دخترش به شیشه آب خیار چسبیده بود، در کنار دخترش ژست گرفت و با هم عکس گرفتند. دیوید بکهام پدر چهار فرزند نیز در حالی که بازوی خود را دور هارپر دخترش حلقه کرده بود لبخند می زد.

 

دیوید و ویکتوریا که در سال 1999 با هم ازدواج کردند علاوه بر هارپر، والدین پسران بروکلین، رومئو، و کروز هستند. این زوج همچنین پدر و مادر همسر بروکلین، بازیگر نیکولا پلتز بکهام هستند.

در همین حال، پسر رومئو، اخیراً عکسی از خالکوبی جدید خود را به افتخار دوست خود میا ریگان به اشتراک گذاشته است.

در ماه سپتامبر، دیوید همچنین “Posh” را به کلکسیون خالکوبی خود اضافه کرد، و نام مستعار ویکتوریا را از گروه دختر پاپ سابقش اسپایس گرلز گرامی داشت، در حالی که در ماه مارس، بروکلین از خالکوبی صورت همسرش بر روی بازوی خود در هنگام حضور در جنیفر هادسون پرده برداری کرد.

در آخر هفته، دیوید به همراه پسرش کروز در مهمانی SI Club برای مسابقه جایزه بزرگ فرمول 1 در لاس وگاس شرکت کرد.

ستاره سابق فوتبال در حالی که یک ژاکت سفید روی پیراهن مشکی و شلوار مشکی پوشیده بود روی فرش قرمز رفت، در حالی که پسر کوچکش یک پیراهن نواری روی شلوار سفید گشاد به تن داشت.

برچسب ها :

ناموجود