در یکی از روابط شکوفا شده سال 2023، به نظر می رسد که شکیرا و لوئیس همیلتون به سرعت با هم به جلو حرکت می کنند. پس از جدایی دشوار از جرارد پیکه، این خواننده کلمبیایی توسط منابع رسانه ای به طور عاشقانه ای با مردان مختلف مرتبط شده است، اما به احتمال زیاد همیلتون کاندید اصلی اوست و این زوج زمان بیشتری را با هم سپری می کنند.

شکیرا که در گرندپری بریتانیا شرکت کرده بود، پس از مسابقه با همیلتون به مهمانی رفت و مهمان شخصی او در پدوک مرسدس بود.

منابع به InTouchWeekly گفتند که او اکنون به طور کامل پیکه را پشت سر گذاشته و در حال سرعت بخشیدن به روابط عاشقانه خود با همیلتون است.

منبع توضیح داد: “آنها جدایی ناپذیر هستند، این قطعا یک عاشقانه گرم تابستانی است.”

او به عشق اعتقاد دارد و بسیار باز است تا ببیند آینده چه چیزی ممکن است برای آنها رقم بخورد.”

پس از مشاهده شکیرا و همیلتون با هم در یک قایق پس از گرندپری میامی، بسیاری شروع به گمانه زنی کردند که همیلتون و شکیرا با هم قرار دارند، اگرچه هیچ تاییدی در مورد این موضوع از طرف هیچ یک از طرفین وجود ندارد.

جدایی از ضربه پیکه به این خواننده رسید و او توضیح داد که چگونه سخت ترین دوره زندگی او بوده است.

شکیرا به Elle گفت: «سخت است در مورد آن صحبت کنم، مخصوصاً به این دلیل که هنوز دارم آن را می گذرانم، و به دلیل اینکه در معرض دید عموم هستم و به این دلیل که جدایی ما مانند یک جدایی معمولی نیست.

بنابراین، نه تنها برای من، بلکه برای فرزندانم نیز سخت بوده است.

“من سعی کرده ام وضعیت را در مقابل فرزندانم پنهان کنم. سعی می کنم این کار را انجام دهم و از آنها محافظت کنم، زیرا این ماموریت شماره 1 من در زندگی است، اما آنها در مدرسه چیزهایی را از دوستان خود می شنوند، یا با اخبار ناخوشایندی آنلاین مواجه می شوند و فقط آنها را تحت تأثیر قرار می دهد.”