تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
کد خبر : 8806

دواین جانسون (راک) یک پیام ویدیویی صادقانه به اشتراک گذاشت

دواین جانسون (راک) یک پیام ویدیویی صادقانه به اشتراک گذاشت

دواین جانسون گذشته خود را فراموش نمی کند. این بازیگر 51 ساله، شنبه شب پس از اینکه یکی از فالوور هایش از او خواست که مزایا و معایب شهرت را توضیح دهد، یک پیام ویدیویی صادقانه اینستاگرامی را با طرفشداران به اشتراک گذاشت. جانسون در کلیپ سلفی که در داخل یک باشگاه گرفته شده است،

دواین جانسون گذشته خود را فراموش نمی کند. این بازیگر 51 ساله، شنبه شب پس از اینکه یکی از فالوور هایش از او خواست که مزایا و معایب شهرت را توضیح دهد، یک پیام ویدیویی صادقانه اینستاگرامی را با طرفشداران به اشتراک گذاشت.

جانسون در کلیپ سلفی که در داخل یک باشگاه گرفته شده است، گفت: “برای من، شهرت هیچ ایرادی ندارد.”

او افزود: “من پسر خوش شانسی بودم که برای مدت طولانی مشهور بودم و متوجه شدم که شهرت هیچ ایرادی ندارد، زیرا به یاد دارم که روزگاری چگونه بود.” “در آن روزها، جایگزین شهرت [این بود] معروف نبودن، و من نمی توانستم اجاره بپردازم، در تقلا بودم تا بفهمم کی هستم، تمام تلاشم را می کنم که این شهرت را حفظ کنم. همه اینها در خط مقدم ذهن من است.”

جانسون سپس خاطر نشان کرد که یاد آوری مبارزات گذشته‌ اش با پول به او «چشم‌انداز خوب»، و «تعادل» می‌ دهد.

او ادامه داد: «من هرگز آن را رها نکردم. “من همیشه می گویم “من یک روز دیگر تا اخراج مجدد فاصله دارم” بنابراین من را گرسنه نگه می دارد. بنابراین برای من، شهرت هیچ ایرادی ندارد. من دوستان مشهور زیادی پیدا کردم که کاملاً با من مخالف هستند، و این اشکالی ندارد. ما بحث‌ های سالمی در مورد شهرت داشته‌ ایم. و این اشکالی ندارد، اختلاف نظر وجود دارد ولی برای من هیچ اشکالی وجود ندارد.”

با این حال، جانسون می گوید که باید یاد می‌ گرفت که با عدم امکان بیرون رفتن در انظار عمومی زندگی کند. جانسون گفت: «دلم برای رفتن به مرکز خرید تنگ شده است. دلم برای رفتن به فروشگاه‌ ها تنگ شده است. “همه چیزهایی که سال ها و سال ها پیش از بین رفته اند، بنابراین هر زمان که من می خواهم بیرون بروم، این یک چیز دیگر است. باید از قبل تماس بگیرم، تدارکات، امنیت.”

جانسون همچنین گفت که هر از گاهی میل می کند که خودش به خرید برود، اما همه چیز در نهایت به یک “شلوغی” تبدیل می شود. او گفت در نهایت، دیده شدن برای جانسون یک “نقص” نیست، زیرا “آنچه برای آن ثبت نام می کنید” به عنوان یک شخصیت عمومی است.

برای مزایای، شهرت جانسون به اشتراک گذاشت که «بزرگترین» آنها «توانایی تأثیر گذاری مثبت بر مردم در سراسر جهان» است.

“من همیشه این را به مردم می گویم. اینفلوئنسر های دیجیتال جوان وجود دارند، رسانه های اجتماعی، سرگرمی ها، خوانندگان، ورزشکاران، همه این جوانان که فکر می کنند، “هی، من باید دنبال شهرت بروم، عظمت برابر است با شهرت، شهرت مساوی است با عظمت.” و من همیشه این را با همه کسانی که با آنها صحبت می کنم به اشتراک می گذارم.”

او ادامه داد: «در طول سال‌ ها یاد گرفتم که دنبال شهرت نباشم، و این را با افرادی که امروز در راه هستند به اشتراک می‌ گذارم. دنبال شهرت نرو. در چیزی عالی بودن را تعقیب کن. عظمت را تعقیب کن. شهرت می‌ آید یا نمی‌ آید، اما اگر در کاری عالی باشی، این ماندگار است.

جانسون سپس نقل قولی از والتر پیتون افسانه ای را به اشتراک گذاشت: “اگر در کاری مهارت داشته باشید، به همه خواهید گفت. اگر عالی باشید، آنها به شما خواهند گفت.”

برچسب ها :

ناموجود