اگر به دنبال هنر ناخن ظریف و دقیق هستید، اجازه دهید تا شما را با مانیکور چینی آشنا کنیم. این مانیکور زیبا ترین الگو های انتزاعی یا گلدار را به نمایش می گذارد. اغلب در سایه های آبی معمولاً، اما نه همیشه، همراه با پایه سفید براق. در حالی که طبیعت پیچیده آن را برای رویداد های خاص عالی می کند، طرح ها اغلب دریای مدیترانه را تداعی می کنند.

ترند ناخن های چینی چیست؟

ترند ناخن چینی از ظروف سرامیکی دانه ریز و شفاف تقلید می کند. پالت رنگ معمولاً دارای رنگ‌ های پاستلی ملایم از جمله سایه‌ های آبی، اسطوخودوس، صورتی و سفید است. این روند معمولاً شامل طرح های پیچیده نقاشی شده با دست است که اغلب دارای خطوط ظریف و جزئیات گل است. شما می‌ توانید اشکال گل‌ های متمایز همراه با خطوط و چرخش ایجاد کنید.

این روند به لطف ماهیت پیچیده و هنری خود مورد توجه قرار گرفته است، که آن را به یک انتخاب محبوب برای مناسبت های خاص مانند عروسی ها، تعطیلات، رویدادهای رسمی و جشنواره ها تبدیل می کند.

چگونه ناخن های چینی داشته باشیم؟

راه های مختلفی برای دستیابی به ظاهر ناخن چینی وجود دارد. می توانید از بر چسب ها، تمبر ها استفاده کنید یا طرح را با دست نقاشی کنید. شما با پایه سفید خالص شروع کنید. هنگامی که کت رویه خود را بعد از تکمیل به ناخن خود می‌ زنید، ظاهری ظریف، چینی و براق را به آن می‌ دهید.

شما می‌ توانید از رنگ آبی اکریلیک استفاده کنید که جلوه شسته‌ شده را به ناخن های خود ببخشید. “این همه بستگی به نوع علاقه شما به طرح انتزاعی مد نظرتان دارد که ترجیح می دهید استفاده کنید. همچنین می توانید این کار را با ژل ناخن هم انجام دهید.