تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
کد خبر : 13208

دواین جانسون (راک) اولین خط آرایش مردانه را به نمایش گذاشت

دواین جانسون (راک) اولین خط آرایش مردانه را به نمایش گذاشت

کشتی گیر. بازیگر. کارگردان. مرد 2016. علاقه مندان به پک فانی. دواین «راک» جانسون کلاه‌ های زیادی بر سر دارد، بنابر این جای تعجب نیست که او با خط تولید خود به جمع برند های مشهور مراقبت از پوست می‌ پیوندد. با پاپاتوی، اولین برند مراقبت شخصی مردانه جانسون، با محصولات مراقبت از پوست، مو،

کشتی گیر. بازیگر. کارگردان. مرد 2016. علاقه مندان به پک فانی. دواین «راک» جانسون کلاه‌ های زیادی بر سر دارد، بنابر این جای تعجب نیست که او با خط تولید خود به جمع برند های مشهور مراقبت از پوست می‌ پیوندد.

با پاپاتوی، اولین برند مراقبت شخصی مردانه جانسون، با محصولات مراقبت از پوست، مو، بدن و خالکوبی که با مواد تمیز تر و با تمرکز بر عملکرد بالا ساخته شده است.

نام برند پاپاتویی ریشه در پدر بودن دارد

او در مصاحبه ایی اختصاصی با مجله پیپل گفت: بخش سرگرم کننده ایجاد یک نام تجاری این است که شما باید یک نام پیدا کنید. تکرار های زیادی از نام وجود داشت. یادم می آید که به تیمم گفتم، “دارم آماده می شوم تا دختران را به هاوایی برگردانم. اجازه دهید به آنجا برگردم و اجازه دهید فقط در آن روحیه آلوها بنشینم که همیشه در مورد آن صحبت می کنم.” و از آن، اتفاق بسیار جالبی افتاد. من نیمی سیاه و نیمی ساموایی هستم.

از طرف ساموایی من، پدر بزرگم، حتی وقتی بچه بودم، او اولین مردی بود که از نظر ظاهرش روی من اثر گذاشت. او همیشه بوی شگفت انگیزی می داد، همیشه آراسته بود. او پوست زیبایی داشت. او مرد بزرگ و سرسختی بود. او کشتی گیر حرفه ای بود. او در کودکی من تأثیر گذار بود. او به همین دلیل است که امروز روز خود را بدون یک ادکلن خوشبو نمی گذرانم. مهم نیست چه کار می کنم، کجا می روم، همیشه دارم ادکلن خوشبو می زنم.

پدر بزرگم به من لقب «تویی» داد. و من فکر کردم، “خوب، بیایید از آنجا شروع کنیم. چیز جالبی وجود دارد.” از طرف پاپا، من یک پدر هم هستم. من سه دختر دارم، خانه ای پر از استروژن، و نقش مورد علاقه من پدر بودن است. پس بابا و سپس متوجه شدم که “اوه خدای من، همه اینها به شیوه ای کیسمت جمع می شوند. پاپا در ساموایی به معنای “صخره” است.

و حالا برند پاپاتویی داوین جانسون آماده ورود به بازار و رقابت است.

برچسب ها :

ناموجود